Кошик
505 відгуків
Гідравліка на Тягачі і Самоскиди, Спецтехніка і Робототехніка
+380 (67) 450-92-03
Кошик
Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012
влево
  • Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012, фото 3
  • Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012, фото 4
  • Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012, фото 5
  • Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012, фото 6
  • Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012, фото 7
  • Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012, фото 8
  • Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012, фото 9
  • Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012, фото 10
  • Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012, фото 11
вправо

Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012

  • Немає в наявності

Ціну уточнюйте

+380 (67) 450-92-03
Київстар
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики
Рухлива підлога Stokota , 90 м3. Без пробігу по Україні.

Ви можете оформити причіп або напівпричіп у лізинг - це просто, вигідно і без зайвих турбот! Бажаєте дізнатися більше? Зв'яжіться з нашим менеджером або ознайомтеся з подробицями на сторінці «Лізинг».

Габаритні розміри і вага:
 

 

  • довжина загальна близько 13950 мм
  • допустима загальна вага близько 38000 кг
  • ширина загальна близько 2550 мм вага порожняком компл. +/-5% 7050 кг
  • висота загальна близько 4000 мм вантажопідйомність близько 30950 кг
  • довжина кузова близько 13560 мм
  • навантаження на осьовий агрегат близько 26000 кг
  • ширина кузова близько 2470 мм
  • навантаження на сідло тягача близько 12000 кг
  • висота кузова близько 2685 мм висота сідла близько 1150 мм


Шасі:

  • Сталева конструкція рами шасі напівпричепа без зовнішньої рамки пристосована до монтажу надбудови та механізму рухомої підлоги
  • Перемички (Z – профіль) проходять через несучі балки.


Зчіпна плита/ королівський шворінь:
 

  • Зчіпна плита приурочена до алюмінієвої конструкції надбудови
  • Королівський шворінь 2 дюйми, змінний знизу, зроблений згідно норм DIN і SAE
  • Радіус повороту згідно вимог ЄС, R 2.040 мм


Опори:
 

  • Сталеві опорні ноги обслуговуються односторонні Weweler


Осі і підвіска:
 

  • Три осі SAF вантажопідйомність 9 тонн кожна на пневматичній підвісці, дискові гальма
  • Пневматична підвіска з клапаном для підйому і опускання (“Heben/Senken)
  • З автоматичною регуляцією гальмівного зазору
  • Автоматичний підйом першої осі


Обладнання шасі:
 

  • Висувна драбина для входу, прикріплена під шасі ззаду з правої сторони транспортного засобу
  • Спеціальний задній алюмінієвий бампер Bodex прикріплений на консолі з лампами LED та відкидною кришкою, що прикриває лампи.
  • Бічні захисні бампери алюмінієві, перед осями з похилим кріпленням
  • 1шт. - кошик для запасного колеса напівпричепа, замонтирована перед головними балками
  • 1шт. - широкий задній бризговики
  • 1шт. - ящик для інструментів, пластиковий прикріплений з правої сторони транспортного засобу перед осями, не закритий бічними бамперами.


Колеса і шини:
 

  • 7 шт. коліс з розміром 385/65R22,5", з бризковиками Bodex сталеві диски 7 шт.
  • Кріплення крил на оцинкованих трубах, прикріплених до рами транспортного засобу


Гальмівна система:
 

  • Пневматична система компанії HALDEX з автоматичним регулюванням сили гальмування система EBS, 2S/2M
  • Автоматичне стоянкове гальмо
  • RSS – система контролю стабільного положення
  • Гальмівний клапан, підйом осі і H-S
  • Резервуари для повітря
  • Без сполучних проводів з сідельним тягачем


Електрична інсталяція:
 

  • Електрична інсталяція 24 V, здійснена у відповідності з діючими нормами
  • Електричний живильний провід зі стандартними роз'ємами: 2x7 або 1x15 полі,
  • Освітлення номерного знака LED.
  • Зовнішні ліхтарі "льодяники" ,прикріплені до боків ламп або заднього бампера
  • Помаранчеві, бокові габаритні вогні прикріплені вздовж шасі напівпричепа
  • Передні, білі лампи прикріплені в нижніх або верхніх кутах передніх стійок
  • Задні , червоні габаритні лампи прикріплені у верхніх кутах стійок
  • Задні розпізнавальні таблиці, короткі — встановлені вертикально на дверях
  • Без електричних проводів, з'єднуються з сідельним тягачем


Захист від корозії шасі:

  • Дробоструменева очистка всіх сталевих елементів шасі
  • Фарбування шасі кольором: колір сірий
  • Оцинковані кронштейни передньої стіни
  • Алюмінієві бічні і задні бампера, не пофарбовані
  • Сталеві диски сірого кольору
  • Крила з чорного пластика, не пофарбовані
  • Осі маточини і опорні ноги пофарбовані в колір шасі


Алюмінієва надбудова:
 

  • Передня і бічні стіни виготовлені з алюмінієвих профілів шириною 350 мм
  • На зовнішній стороні передньої стіни прикріплена сталева, оцинкована робоча платформа для обслуговування і згортання тенту
  • Сходи на платформу розташована з лівого( Водій) або з правого боку (Пасажир)
  • На передній стіні встановлено консоль для електричних і пневматичних підключень
  • Алюмінієві задні двері з ущільнювачами з одним або з двома зовнішніми замками на кожне крило.
  • Кронштейни притримують відкриті двері прикріплені до шасі.
  • Балки/перемички на даху, додають жорсткості бічних стін – 2шт., знімні
  • Задня балка на даху - знімна
  • Пересувна на роликах алюмінієва внутрішня стіна підвішена на ланцюгах з тентом ущільнюючим довжиною близько 1200 мм підвішеною на стіні з бічними ущільненнями
  • Колір сірий


Механізм привода:
 

  • Гідравлічний механізм привода рухомої підлоги марки Cargo Floor встановлений між головними балками посередині шасі
  • Алюмінієві дошки підлоги гладкі товщиною: 6 мм.
  • Закінчення дощок алюмінієвими вкладками і пластикова плита ззаду шасі.
  • Керування приводом рухомого підлоги з консолі прикріпленої перед або за осями зліва
  • Виходи гідравлічних проводів в нижній частині передньої стіни
  • Без проводів, що з'єднують із сідельним тягачом


Дах та тент:

  • Тент вагою 650г/м2 кольором: колір згідно вибору зі стандартної палітри RAL, згорнутий на алюмінієвому профілі і за допомогою рукоятки, що скручується, на праву (узбіч) сторону.
  • Бічний натяг розкрученого тенту за допомогою ременів, які кріпляться в кронштейнах прикріплених до шасі напівпричепа з лівого боку (водій) - 4шт.
  • Гумові відбійники під ременями, що застібають тент, прикріплені на бічній стіні – 3шт. вертикально на кожний ремінь
  • З правого боку бічного профілю зверху змонтовані похили відбійники (четвірки) для блокування згорнутого тенту – 4шт


Контурне маркування:

  • Жовті або червоні вертикальні та горизонтальні світловідбиваючі стрічки приклеєні на задні двері
  • Білі або жовті горизонтальні світловідбиваючі стрічки приклеєні внизу стін або бічних дверей, а також у верхніх кутах надбудови
Відео: https://drive.google.com/file/d/1KH7gYFXtH6J4JKBYNfjI0PsNr_qyRCzi/view

- Наші менеджери проконсультують та допоможуть підібрати будь-яку техніку для Вас

- Здійснюємо доставку в будь-яке місто України за 10 днів. Також відправимо Вам товар в Європу та інші країни.

Наявність уточнюйте у менеджера!
Основні
Країна виробникБельгія
СтанВживані
ТипПлатформа
Користувацькі характеристики
Тип причепаСамоскид
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте
Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012Напівпричіп самоскид Stokota рухливий підлогу, 2012
Немає в наявності
Ціну уточнюйте
+380 (67) 450-92-03
Київстар

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner