Ціну уточнюйте
Ви можете оформити тягач, самоскид чи іншу спецтехніку у лізинг - це просто, вигідно і без зайвих турбот! Бажаєте дізнатися більше? Зв'яжіться з нашим менеджером або ознайомтеся з подробицями на сторінці «Лізинг».
Характеристики:
Модель | 642558 | 642559 |
---|---|---|
Екологічний стандарт | Євро–5 | Євро–5 |
Двигун | D2066LF45(LF41) | D2066LF44(LF40) |
Потужність, л. с./kW | 400/294 | 440/324 |
Крутний момент, Н/м | 1.900 | 2.100 |
Допустимо осьове навантаження на передню вісь, кг | 7500; 9000 | |
Допустимо осьове навантаження на ведучі мости, кг | 22000; 26000 | |
Допустима повна маса автомобіля, кг | 29500; 33 500 (35 000*) | |
Споряджена маса автомобіля, кг | 10 000 | |
Допустима повна маса автопоїзда, кг | 51 000 (63 000; 75 000) |
Двигун:
Двигун - це серце будь-якого автомобіля. В автомобілях виробництва "МАЗ-МАН" він родом із Німеччини. На сідельних тягачах 6х4 встановлюються двигуни сімейства MAN D2066 із робочим об'ємом 10,5 літрів, потужністю 390 - 440 л. рядні Двигуни, 6-ти циліндрові з турбонаддувом, з електронним управлінням уприскування палива Common Rail. Високоекономічні та надійні двигуни дозволяють суттєво знизити експлуатаційні витрати. Завдяки шумозахисним пристроям рівень шуму знижено до 80 дБА.Трансмісія
На сідельних тягачах МАЗ-МАН 6х4 встановлюються 16-ти ступінчасті коробки передач + 2 заднього ходу, виробництва "ZF" (Німеччина) типу 16S1220 TO.
Зчеплення однодискове сухе із гідравлічним керуванням та пнематичною підтримкою, виробництва "Valeo" (Німеччина). Передачу крутного моменту забезпечує посилена карданна передача із шарнірами європейського типорозміру.
Провідні мості оснащені 5-ти сателітними бортовими передачами та міжколісними механізмами блокування.
Паливна система:
Паливний бак на 500 літрів із сітчастим фільтром встановлюється з лівого боку. Крім підігріваються паливних фільтрів тонкої очистки на двигуні також встановлюється додатковий паливний фільтр-вологовідділювач "Separ-2000" на рамі з підігрівом.
Кабіна:
На сідельних тягачах у базовій комплектації встановлюється висока кабіна великої місткості з двома спальними місцями, проте опціонально може бути встановлена низька коротка кабіна без спальних місць.
Додаткове обладнання:
Кабіна низька, коротка без спальних місць на пружинній підвісці |
Одне відкидне (до задньої стінки кабіни) спальне місце (для низької, короткої кабіни) |
Пневмопідвіска чотири-балонна для низької, короткої кабіни |
Верхній спойлер на даху для високої, довгої кабіни |
Сонцезахисний козирок над вітровим склом для високої, довгої кабіни |
Передні протитуманні фари при низькій, короткій кабіні |
Автономний кондиціонер кабіни на даху, водяній, випарного типу - Viesa |
Незалежний повітряний обігрівач Еbегsрäсhег(сухий фен) кабіни з авт. баком |
Аудіо- та радіопідготовка в кабіні під живлення 12V автомагнітолі |
Автомагнітола з CD та MP3 та аудіо- та радіопідготовкою в кабіні під живлення 12V |
РСУ Jost (під зчіп. шворінь 2 дюйми, з трьома ступенями свободи навантаження на РСУ до 22).000 кг, повна вага автопоїзда до 63т |
Фара освітлення зчіпки (РСУ) |
Чотирьохлистова, посилена підвіска передньої керованої осі |
Шини та диски на передній осі та запасному колесі – 385/65R22,5 та 11,75-22,5 |
Пневмопідвіска провідних мостів |
Шини та диски коліс західноєвропейського виробництва |
Захисні екрани то |
Основні | |
---|---|
Виробник | Без бренда |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Гарантійний термін (міс) | 12 міс |
Відповідальна особа | Юля Рибак |