Ціну уточнюйте
Шасі 6x2 призначене для встановлення платформи, тентованого або жорсткого кузова, а також різного спецобладнання. Шасі можна використовувати як одиночний автомобіль, так і у складі автопоїзда.
Характеристики:
Модель | 631558 | 631559 |
---|---|---|
Екологічний стандарт | Євро-5 | Євро–5 |
Двигун | D2066LF45 | D2066LF44 |
Потужність, л. с./kW | 400/294 | 440/324 |
Крутний момент, Н/м | 1.900 | 2.100 |
Допустимо осьове навантаження на передню вісь, кг | 7 500 (6700; 9000) | |
Допустимо осьове навантаження на провідний міст, кг | 11 500 | |
Допустимо осьове навантаження на додаткову вісь, кг | 7 500 (6 700) | |
Допустима повна маса автомобіля, кг | 26 500 (24 900; 28 000) | |
Споряджена маса автомобіля, кг | 9 500 | |
Допустима повна маса автопоїзда, кг | 40 000 | |
Вантажопідйомність, кг | 17 000 (15 400; 18 500) |
Двигун:
Відмінною особливістю автомобілів МАЗ-МАН завжди був оригінальний німецький двигун концерну MAN.
Шасі 6х2 оснащуються дизельними двигунами MAN серії D2066 потужністю 390 - 440 кінських сил з обертовим моментом 1900 - 2100 Нм, екологічний клас: Євро-3, Євро-4 та Євро-5. У двигунах є функція обмеження та підтримки заданої швидкості (Tempomat), а також електронний обмежувач максимальної швидкості 85 км/год.
Параметр: | Значення: |
Ціліндрі і розташування: | 6 циліндрів у ряд |
Клапані: | 4 на цилциндр |
Режим роботи: | 4-тактний дизельний із прямим впорскуванням |
Наддув: | одинарний для всіх стандартів за вихлопом |
Система вприскування: | Common Rail |
Система охолодження: | кероване охолодження на основі примусової вентиляції з термоконтролем, радіатор з примусовою циркуляцією вода/повітря та інтеркулером повітря/повітря |
Управління двигуном: | EDC (електронний контроль) та FFR (блок управління) |
Технології очищення вихлопних газів: | технологія SCR або PM-KAT залежно від стандарту системи вихлопу ОГ |
Трансмісія
Коробки передач в автомобільних шасі 6х2 16-ти ступінчаста + 2 передачі з/ходу, синхронізована, з дільником та демультиплікатором, з тросовим приводом управління
Зчеплення Valeo або F&S однодискове сухе із гідравлічним керуванням та пневматичною підтримкою.Телескопічні карданні вали з шарнірами західноєвропейського типорозміру.
Передня вісь вигнута балка з голчастими підшипниками у шкворневих з'єднаннях. Ведучий міст із блокуванням міжколісного диференціала, із планетарними п'яти сателітними бортовими колісними передачами.
Додаткова (висішувана) вісь під односхилий ошиновку з автоматичним опусканням при досягненні max завантаження заднього моста.
Паливний бак зліва на 500 - 700 літрів із сітчастим фільтром встановлюється з лівого боку. Крім підігріваються паливних фільтрів тонкої очистки на двигуні, також встановлюється додатковий паливний фільтр-вологовідділювач "Separ-2000" на рамі з підігрівом.
Рама:
Посилена рама HD (Heavy Duty) із посиленнями у навантажених місцях виготовляється з лонжеронів U-образного профілю на підприємстві "МАЗ-МАН". При виготовленні рами використовуються болтові з'єднання підвищеного класу міцності, холодної клепки. На рамі встановлені кронштейни для кріплення надрамника під установку надбудови (фургону)
Основні | |
---|---|
Виробник | Без бренда |
Стан | Новий |
Тип техніки | Спецтехніка |
Користувацькі характеристики | |
Гарантійний термін (міс) | 12 міс |
Норма токсичності | Euro 5 |
Відповідальна особа | Юля Рибак |