Ціну уточнюйте
Шасі 6х4 призначені для встановлення різного спеціального обладнання довжиною до 7,3 метра: бортові платформи, включаючи виконання з навантажувальними маніпуляторами, кранові надбудови, бетонозмішувачі тощо.
Характеристики:
Модель | 632558 | 632559 | |
---|---|---|---|
Екологічний стандарт | Євро–5 | Євро–5 | |
Двигун | D2066LF45 (LF41) | D2066LF44 (LF40) | |
Потужність, л. с./kW | 400/294 | 440/324 | |
Крутний момент, Н/м | 1.900 | 2.100 | |
Допустимо осьове навантаження на передню вісь, кг | 7.500 (9.000) | ||
Допустимо осьове навантаження на ведучі мости, кг | 22.000 (26.000) | ||
Допустима повна маса автомобіля, кг | 29.500 (35.000) | ||
Споряджена маса автомобіля, кг | 9.500 (10.000) | ||
Допустима вантажопідйомність, кг | 20.000 (24.000; 25.500) | ||
Допустима повна маса автопоїзда, кг | 40.000 (60.000; 75.000) |
Двигун:
Шасі 6х4 виробництва МАЗ-МАН випускаються з німецькими двигунами MAN серій D0836 та D2066.Двигуни характеризуються низьким споживанням палива, високою надійністю та низьким рівнем шуму (до 80 дБА). Також двигуни оснащені електронним обмежувачем максимальної швидкості 85 км/год.
Двигун: | D0836 | D2066 |
Ціліндрі і розташування: | 6 циліндрів у ряд | 6 циліндрів у ряд |
Клапані: | 4 на цилциндр | |
Режим роботи: | 4-тактний дизельний з прямим впорскуванням | |
Наддув: | одинарний для Євро-3, подвійний для Євро 4, наддув з проміжним охолодженням для Євро 5 та EEV | одинарний для всіх стандартів за вихлопом |
Система вприскування: | Common Rail | |
Система охолодження: | кероване охолодження на основі примусової вентиляції з термоконтролем, радіатор з примусовою циркуляцією вода/повітря та інтеркулером повітря/повітря | |
Управління двигуном: | EDC (електронний контроль) та FFR (блок управління) | |
Технології очищення вихлопних газів: | PURE DIESEL (EGR + очищення вихлопних газів без присадок) | технологія SCR або PM-KAT залежно від стандарту системи вихлопу ОГ |
Трансмісія:
Коробки передач в автомобільних шасі 6х4 9-ти ступеневі +1 заднього ходу, виробництва "ZF" (Німеччина) типу 9 S -1310 TO.
Зчеплення однодискове сухе із гідравлічним керуванням та пнематичною підтримкою.Передачу крутного моменту забезпечує посилена карданна передача із шарнірами європейського типорозміру.
Передня вісь посилена з голчастими підшипниками у шкворневому з'єднанні. Ведучі мості з 5-ти сателітними бортовими передачами, з міжколісними та міжмостовими механізмами блокування.
Паливний бак зліва на 500 - 700 літрів із сітчастим фільтром встановлюється з лівого боку. Крім підігріваються паливних фільтрів тонкої очистки на двигуні, також встановлюється додатковий паливний фільтр-вологовідділювач "Separ-2000" на рамі з підігрівом.
Рама:
Посилена рама HD (Heavy Duty) із посиленнями у навантажених місцях виготовляється з лонжеронів U-образного профілю на підприємстві "МАЗ-МАН". При виготовленні рами використовуються болтові з'єднання підвищеного класу міцності, холодної клепки.
Основні | |
---|---|
Виробник | Без бренда |
Стан | Новий |
Тип техніки | Спецтехніка |
Користувацькі характеристики | |
Гарантійний термін (міс) | 12 міс |
Норма токсичності | Euro 5 |
Відповідальна особа | Юля Рибак |