Самоскидна напівпричіпна вантажна техніка відповідає нинішнім уявленням про бездоганну конструкції. Безліч досліджень і розробок, вироблених компанією, дозволяють забезпечити високу ступінь надійності та витривалості — незамінні якості, якими володіють всі групи самоскидних напівпричепів від «Wielton».
Кожна з представлених моделей напівпричепів розрахована на щоденну експлуатацію і підвищені навантаження.
Найбільше поширення і популярність отримали напівпричепи, що мають квадратні кузова, стінки яких складаються з цільних листів без швів, виготовлених із шведської сталі.
Технічні характеристики:
- Об'єм, м3: 22
- Вага, кг: 6770
- РСУ, мм: 1200
- Кількість осей: 3
- Навантаження на сідло, кг: 12000
- Доп. повна маса, кг: 39000
- Вантаж-ть, кг: 32230
- Перетин: конічне Half Paip
- Підйомна вісь: перша
- Задній затвор: відкидний борт
- K Висота сідла mm 1 200
- А Зовнішня довжина mm 8 948
- B Внутрішня довжина mm 7 300
- M Зовнішня ширина mm 2 550
- N Ширина внутрішня mm 2 370
- F Зовнішня висота mm 2 696
- E Внутрішня висота mm 1 280
- L Колісна колія mm 2 090
- G Міжосьова відстань mm 1 360
- D Розстановка: шип – друга вісь mm 4 750
- Н Задній звис mm 1 450
- I Висота підлоги mm 1 435
- Допустима повна вага kg 39 000
- Власна вага kg 6 770
- Навантаження на вісь kg 3 x 9 000
- Навантаження на сідло kg 12 000
- Кубатура m3 22
Специфікація:
Рама
сталева конструкція виконана із сталі підвищеної міцності S700, робоча поверхня відповідно до ISO1726:2003
дводіапазонні опорні ноги
плита зчеплення з 2-дюймовим королівським шворнем
задній бампер відповідний нормі 58, складається, адаптований для розподілу бітумної маси
бічна захист відповідна нормі 73
Шасі
3-осное SAF барабанне - технічна навантаження осі до 9000 кг,
пневмопідвіска,
перша вісь піднімається в автоматичному циклі
клапан підняття і опускання кузова вантажного
Висота РСУ – 1200 мм
Гальмівна система
Система гальмування WABCO
відповідає вимогам ADR
автоматичне регулювання гальм
антиблокувальна система EBS з функцією Vehicle Stability - "RSP" або "RSS" або "TRS"
Кузов
вантажний відсік виготовлений з листового металу HB 450 стіни - 4,5 мм, підлога – 4,5 мм
сходова площадка на кузові транспортного засобу з балюстрадою і входом зі сторони водія
задній затвор – відкидний борт
гідроциліндр типу short-cover BINOTTO MFC 165.5.5625 - Ic.1019
склад приєднання гідравліки
тент 680g/m2 згортається набік
балка стягують борту
лого ВЕЛЬТОН на бічних стінах
переняя стінка наклонна під кутом 20
Електричне обладнання
24 v, відповідно до ECE та ADR,
задні фари комплексні:
світлодіодні – LED: позиційні
вольфрамові лампи: світло заднього руху, протитуманні фари, світла поворотників
освітлення номерних знаків, (лампочки)
габаритні вогні і бічне освітлення діодні (LED)
світловідбиваючі таблички,
2 підключаються розетки і розетки EBS на передній стінці без проводів
Фарбування
всі сталеві елементи перед фарбуванням двічі піддаються дробеструйной обробці в автоматичних камерах,
фарбування проводиться в автоматичних камерах RAL....
рама у колір: сірий RAL 7021
кузов колір: білий
Колеса
сталеві диски
шини 385/65 R 22,5 - 6 штук (BRIDGESTONE)
запасне колесо 385/65 R 22,5 - 1 штук (BRIDGESTONE) – Можливо тільки при експлуатації з тягачем 4х2
Інше обладнання
2 клина під колеса з кріпленням,
інструментальний ящик з замком
6 повних крил, задні крила з бризковиками
Лебідка для одного запасного колеса - Можливо тільки при експлуатації з тягачем 4х2
бак для води
манометр вимірювання тиску в подушках
світловідбиваючі таблиці