Характеристики вантажних контейнерів
Контейнери та контейнерні перевезення
У середині минулого століття американський підприємець по імені Мальком Маклін придумав і ввів в ужиток контейнер для перевезення вантажів. Навряд чи він здогадувався про те, що через кілька десятиліть його винахід відбере у інших типів транспортування близько 70% частки ринку. Сьогодні велику тару для товару використовується повсюдно і на будь-якому виді транспорту – водному, сухопутному, повітряне. З її допомогою можна доставити вантаж у будь-який куточок земної кулі при мінімальних капіталовкладеннях.
Сам контейнер для перевезення вантажів являє собою ємність багаторазового використання, у якій можна складувати, зберігати і транспортувати різний товар. Виготовлений з міцних матеріалів, він забезпечує надійний захист вмісту від впливу зовнішніх впливів – вологи, температурних коливань, проникнення сторонніх осіб. Головною особливістю такої тари є те, що при зміні транспортного засобу не потрібно проводити перевантаження товарів, достатньо тільки перецепить контейнер.
<< Популярне: морські контейнери
Контейнер для транспортування різних вантажів: його переваги та недоліки
Контейнери для зберігання і перевезення вантажів допомагають економити гроші, оскільки позбавляють від необхідності перевантажувати товар на різних етапах доставки при зміні транспорту, а також скорочують витрати на проміжне складування. Це головна перевага багаторазових ємностей, але у них є й інші переваги, у тому числі:
- на всьому етапі проходження скорочується кількість операцій з вантажем і тимчасові витрати на них;
- при роботі з контейнерами не потрібно залучати велику кількість техніки та робітників;
- зменшуються витрати на упаковку товарів, а саме вміст надійно захищене стінками ємкості;
- фактично відсутні простої рухомого складу;
- місцезнаходження затаренного вироби відстежується по всьому маршруту, тому власник вантажу може точно спланувати свої дії і роботу.
Існує й інша сторона медалі – недоліків у контейнерних ємностей також вистачає. По-перше, вони зношуються, тому амортизацію слід нараховувати на кожну перевезення. По-друге, не завжди знаходиться вантаж на обидві сторони маршруту, а ємність після розвантаження необхідно повернути. По-третє, при використанні габаритних і важких ємностей виникає необхідність у спеціальному обладнанні для розподілу і складу для транспортування. І, по-четверте, специфічна тара, яка може перевозити особливий вантаж, обходиться досить дорого.
Незважаючи на пристойний список слабких сторін контейнерних перевезень, їх використання однаково вигідне, так як гідності повністю перекривають недоліки.
<< Популярне: Футові контейнери
Вантажні контейнери та їх характеристики
Вантажний контейнер в Україні широко поширений, так як наша країна знаходиться на перетині торговельних шляхів, як старовинних, так і сучасних. У нас широко використовують багаторазові ємності різних параметрів, головними з яких є:
- внутрішні та зовнішні розміри – довжина, ширина, висота, а також габарити двері, якщо вона є;
- місткість (об'єм) виробу;
- вага самої ємності, максимальна і корисна вантажопідйомність;
- типорозмір стикувальних пристроїв;
- особливості техніки, задіяної при навантажувально-розвантажувальних операціях.
Також вироби розрізняються за типом транспорту, з яким їх агрегатируют, тому виділяють залізничні, автомобільні, морські і повітряні контейнери. Існують і універсальні моделі, завдяки чому транспорт можна міняти і комбінувати (так звані мультимодальні перевезення). Стандартизовані універсальні ємності дозволяють організувати будь-яку з чотирьох схем доставок:
- Двері-Двері (транспортна компанія забирає товар на складах відправника і віддає одержувачу в його приміщеннях).
- Двері–Порт (перевізник подає порожню ємність під завантаження, відправник самостійно її заповнює і передає разом з супровідною документацією в порту, а потім контейнер слід в пункт призначення – порт іншої країни, де передається одержувачу).
- Порт-Двері (сторона, яка відряджає, доставляє вантаж в порт вже в контейнері і передає його перевізнику, який доставляє його на склад одержувача).
- Порт-Порт (відправник передає транспортній фірмі папери в порту і перевізник супроводжує вантаж до видачі його в порту призначення).
Найбільш поширеною є друга схема доставки – Двері–Порт.
<< Популярне: класифікація контейнерів
Найбільш поширені контейнери в Україні
Найбільш поширеними в нашій країні є наступні ємності:
- морські, які призначені для транспортування вантажів (вогненебезпечних, крихких, твердих, важких) водними шляхами;
- футові – універсальні ємності зі стандартизованими параметрами (довжина, ширина, висота, дверний отвір, обсяг) для різного роду товарів;
- сміттєві – тара для накопичення, перевезення до місця утилізації і переробки побутових, промислових (3-5 класу небезпеки) та будівельних відходів;
- вантажні під мікроліфт – особливі знімні ємності, які використовуються разом з технікою, обладнаному спеціальним підйомним механізмом.
В Україні можна придбати і нові, і підтримані контейнери, вартість яких залежить від стану, виробника, можливостей, технічних параметрів, сумісності з різною технікою, призначення. Звичайно, новий товар краще, так як він відрізняється більш тривалим терміном служби і наявністю офіційної гарантії. Якщо ви шукаєте якісний і недорогий товар, то звертайтеся в компанію «Hydromarket» і без покупки ви не залишитеся! Ми в цьому впевнені!
- Гідромотор MS (OMS) – аналог МГП-160: огляд, переваги та застосуванняГідравлічний мотор MS160 (OMS) - героторний аналог МГП-160. Огляд, характеристики, переваги, застосування. Купити з гарантією у HYDROMARKET.
- Снігоочисники: види та спосіб підключення на спецтехнікуПризначення та особливості снігоочисників, конструктивне рішення, нюанси встановлення на базову техніку. Знайомство із шнековими, шнекороторними, фрезерно-роторними моделями обладнання, їх сферами застосування, робочими параметрами. Моменти, що визначають надійність навісних механізмів та їх експлуатаційні можливості.