Кошик
477 відгуків
Гідравліка на Тягачі і Самоскиди, Спецтехніка і Робототехніка
+380 (67) 450-92-03
Кошик

Тягачі – автотранспортні засоби, що використовуються для буксирування несправних самохідних одиниць, літаків льотним полем, військової техніки з одного пункту дислокації до іншого. Кожен тягач оснащують гідросистемою, яка може відрізнятись характеристиками, потужністю, габаритами, гідроапаратурою, кількістю комплектуючих. Останні мають бути досить міцними, щоб забезпечити відповідний рівень ефективності транспортного засобу та функціональність використання техніки.

Гідравліка на тягачі має високий попит на сучасному ринку. Встановити гідравліку на тягач (виїзну) найкраще в компанії «Гідромаркет».

Комплект гідравліки у Києві
 

Сучасне рішення – якісна гідравліка, установка на тягач обладнання

Гідрофікація - установка на шасі транспортної машини або тягач об'ємного гідроприводу, щоб застосовувати надалі самохідну одиницю як спеціальну техніку. Гідравліка надає унікальні можливості розширити функціональність комерційного транспорту. Модифікований тягач зможе тягнути автовоз, фургон, напівпричіп самоскид, трал, цистерну. Експлуатація спецтехніки не залежить від сезону та виду вантажів.

У гідрофікацію транспортного засобу включають установку кранів-маніпуляторів, гідроприводу для нахилу кузова, інші удосконалення, що потребують певних матеріальних витрат.

Ціна на встановлення гідравліки залежить від типу обладнання. Гідросистема включає насос, що отримує крутний момент від двигуна. Енергія передається рідини в гідролініях, якими вона надходить у мотор або гідроциліндр, що приводить в рух робочий механізм, наприклад шток, який перекидає кузов. Далі олія повертається в гідробак.
 

Яку гідравліку встановити на тягачі?

Популярні одноконтурна, двоконтурна та багатоконтурна схема гідравліки на тягач.

Одноконтурний варіант досить простий, схему використовують у вантажних машинах із причепом та кузовом, який здатний здійснювати вивантаження в один бік. Подібна гідрофікація, яка дуже ефективна і доступна за ціною, відома у напівпричепах Міллер, ТОНАР, Угличмаш, Бецема, але її завдання – забезпечувати вивантаження в одному напрямку, що обмежує функціональність машини.

Двоконтурний варіант використовують у випадку, якщо машина оснащена причепом, напівпричепом, автовозом або цистерною, а також потрібне двостороннє розвантаження. Тоді кузов перекидатиметься на три сторони, наприклад, здійснюється розвантаження на бічну сторону, як у самоскидного причепа, і поодиноко (назад і в бік). Установка гідравліки із двосторонньою схемою найчастіше зустрічається у будівельної техніки.

Двоконтурна гідросистема застосовується в гідрофікації європейських машин SCANIA, DAF, IVECO, MAN, Рено, ПП ZF та вітчизняних марок самоскидів КАМАЗ

Перш ніж замовити установку гідравліки, необхідно врахувати основні компоненти:

  • Гідробак:
  • Коробка відбору потужності (КОМ) та вал відбору потужності;
  • Масляний насос;
  • Шестеренний насос;
  • Гідророзподільник;
  • Фільтр;
  • Шланги;
  • Плунжерні чи аксіально-поршневі насоси.

Завдання КОМ, яка відрізняється значною масою та розмірами, – передати крутний момент від трансмісії до гідроприводу. На вибір поршневого або шестерного насоса впливає робочий тиск системі. При високих значеннях з навантаженням чудово впорається поршневий насос.

Основна функція гідророзподільника – змінювати напрямок рідини в гідролінії. Сучасні конструкції здатні навіть захистити гідроциліндр від надлишкового тиску. Гідробак, оснащений повітряним та масляним фільтром, приєднаються до рами. Його місткість – від 56 до 240 літрів залежно від потреб системи. Його габарити потребують оптимізації простору.
 

Гідромаркет – надійний партнер на ринку запчастин

Встановлення гідравліки на тягач може проводити лише кваліфікований персонал, використовуючи якісні запчастини. Необхідну комплектацію закуповують лише у спеціалізованих магазинах, де вас порадує широкий вибір оригінальних запчастин для гідроприводу іноземного та вітчизняного виробництва.

Гідромаркет пропонує кваліфіковану допомогу у підборі гідросистем, наше завдання – швидке та якісне встановлення гідравліки в Україні. До послуг власників будівельного бізнесу та компаній вантажоперевезень – наш склад та СТО, тут за короткий термін оснастять автовоз, муковоз, цементовоз, тягач відповідною системою. Один із напрямків станції техобслуговування – заміна деталей, що вийшли з ладу, усунення поломок до гідравліки самоскидів, екскаваторів, вантажівок, тракторів, комунальної та дорожньої спецтехніки.
 

Скільки коштує установка гідравліки та її доставка?

Грамотні консультанти врахують тип тягача, специфіку системи гідрофікації, особливості експлуатації машини. Компанія Гідромаркет співпрацює безпосередньо із заводами-виробниками, тому ціни на гідроапаратуру в нашій компанії нижчі за ринкові. Придбана система зможе виконати завдання розвантаження матеріалів або транспортування вантажів, істотно прискорюючи логістичні операції.

Для Вас найближче місто Київ? Установка гідравліки на тягач буде проведена нашими спеціалістами для марок: ВАЗ, МАЗ, Рено, Mercedes Benz, ГАЗ, КАМАЗ, ЗІЛ, УРАЛ, Вольво, MAN, КРАЗ, DAF, Scania, Івеко. Компанія здійснює доставку комплектуючого для гідросистем на тягачі Києвом, Україною, а також до країн Європи. Орієнтовна ціна пересилання гідрообладнання – 10 відсотків вартості деталей. Наша компанія має багаторічний досвід, Вам гарантовано якісну установку гідравліки на тягач, Україна – основний ринок для нашої спеціалізованої компанії, менеджери якого завжди прийдуть на допомогу клієнтам та підберуть оптимальну гідроапаратуру.

Почнемо з установки валу відбору потужності (опціонно)

На КПП авто знайдіть місце де буде встановлюватись коробка відбору потужності.

При необхідності злийте мастило з КПП авто в чисту ємність, лише після цього можете відкрутити кришку в місці встановлення КВП. Проводите встановлення валу ВП відповідної довжини та форми в шліцові з’єднання КПП та фіксуєте вал коробкою відбору потужності. У деяких випадках між валом та КВД встановлюється додаткова перехідна плита відповідної форми.
Встановивши КВП переходьте до встановлення гідравлічного насосу відповідної потужності та напрямку обертання. (Якщо КВП пряма то насос лівий, КВП в бік то насос правий). Даний вузол гідросистеми встановлюється у порядку послідовності на шпильки відповідної довжини та затягуються гайками.

Насоси НШ мають три відчини (опціонально) вхід, вихід та вихід м'який приглушене гайкою (IN & OUT). Два виходи зроблено для зручності виводу шлангу високого тиску.

Продовжуємо встановлення в напрямку кузова авто.

В насос на виході (OUT) необхідно вкрутити штуцер високого тиску,  до нього під’єднати шланг високого тиску, далі за схемою знову штуцер, перехідна муфта мамо/мама, зворотній клапан і вісь ми вже встановлюємо гідро розподільник на бак у відповідному місці. Баки завжди обладнані плитою з наскрізним отвором та місцем кріплення розподільника. Градус розвороту розподільника не має значення. І так закріпивши розподільник на бак поставивши при необхідності ущільнювальне кільце між баком та розподільником, вкрутити штуцер ВТ на виході розподільника (S) і на ньому закріпити шланг ВТ, яким підключите причіп через швидко-знімальну муфту.

Встановлюємо бак  та закріплюємо на ньому розподільник.

!!! ОСОБЛИВО ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НА ТЕ ЩОБ ПРАВИЛЬНО ПОСТАВИТИ РОЗПОДІЛЬНИК, ЩОБ НЕ ЗАГЛУШИТИ ВИХІДНИЙ ОТВІР З РОЗПОДІЛЬНИКА В БАК!!!

!!! ТАКОЖ ОСОБЛИВО ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НА ПРАВИЛЬНЕ ПІДЄДНАННЯ рукавів високого тиску до розподільника. Вісь тут на прикладі розподільника на 3 болта показано як має буди під’з'єднано вхід і вихід з розподільника. ПОСКІЛЬКИ НЕПРАВИТЛЬНЕ ПІДЄДНАННЯ до 95% ПРИЗВЕСТИ ДО РОЗРИВУ КОРПУСУ НАСОСА У 4% ВИПАДКІВ НЕПРАВИЛЬНОГО ПІДЄДНАННЯ ДО РОЗЛОМУ КОРПУСУ РОЗПОДІЛЬНИКА І 1% випадків призводить до розриву РУКАВІВ чи з’єднань.!!!! Вихід в насос завжди має бути через зворотний клапан, що захищає насос від ривків гідроциліндру а також біля перепускного клапану, що скидає екстремально високий тиск масла в бак і тім самим захищає гідравлічну систему від розриву (Див. фото нижче).

Встановлюємо аварійний кран низького тиску з контрольною гайкою, через прямий фітинг виводимо малостійкий шланг низького тиску до насоса. Насос підключаємо кутовим фітингом з контрольною гайкою, одягаємо шланг та закріплюємо хомутами.

Для керування системою встановлюємо пульт керування у зручному місці кабіни автомобіля, підключаємо повітряну трубку в пульт (1 місце) інший кінець через повітряний трійник під’єднуєте до повітряної системи автомобіля. Від пульта виводимо три трубки на управління КВП та гідро розподільником.

Заливши масло перевіряємо роботу системи, якщо створюється низький тиск – міняємо повітряні трубки місцями на розподільнику.

Якщо чути підвищений шум у КВП необхідно додати паранітову, ущільнюючу прокладку, доки не зникне шум у місці включення.

Додаткову інформацію ви можете знайті у нас на сайті в розділі часті запитання https://hydromarket.com.ua/company_faq

Не забувайте про заміну оливи в гідросистемі. Бажано 1 раз в рік. Це продовжить роботу вашої системи на роки!

З любов’ю.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner