Кошик
473 відгуків
Гідравліка на Тягачі і Самоскиди, Спецтехніка і Робототехніка
+380 (67) 450-92-03
Кошик

ТОП-5 несправностей пневмосистеми

Пневматична система вантажного автомобіля або техніки спеціального призначення – це комплекс обладнання, що відповідає за плавний хід транспортного засобу і стабільність роботи гальмівної системи. Особливість сайту в тому, що всі виконавчі механізми приводяться в дію енергією стисненого повітря. До пневматичній системі транспорту відносять не тільки гальмову систему, але і підвіски, сервісні контури (моторний гальмо, ПГУ, демультиплікатор або дільника коробки перемикання передач, звуковий сигнал, підвіска кабіни, різні надбудови, блокатори мостів, сидіння).

Але в процесі експлуатації транспортного засобу нерідко виникають ситуації, які призводять до виходу пневмосистеми з ладу. Найчастіше це відбувається внаслідок попадання з замкнутий контур масла, частинок зносу, охолоджувача та інших сторонніх компонентів. До поломок також можуть призводити підвищені вібрації, що особливо актуально для техніки, яка експлуатується в умовах далеких від ідеальності українських доріг. Ще одна поширена причина виходу з ладу пневматичної системи – природний фізичний знос її комплектуючих. Які компоненти виходять з ладу найбільш часто? З якими несправностями пневмосистеми найбільш часто стикаються власники вантажівок і спецтехніки?

<< Популярне Механічні пневморозподільники

 

Поширені несправності пневмосистеми

Найбільш часто пневматична система транспортного засобу схильна до наступних проблем:

  1. Поява витоків повітря. Проявляється у зниженні ефективності роботи вузла і виникнення сторонніх шумів після зупинки мотора. У такому випадку фахівці виконують огляд склянок і пневматичної подушки, визначаючи наявність або відсутність порізів, подряпин та інших дефектів.
  2. Пошкодження або закоксование нагнітальній труби, ведущейго до влагоотделителю від компресора. Перевіряється шляхом замірів тиску. Спочатку міряють на виході з лінії нагнітання працюючого компресора. Оптимальний показник 1-1,3 МПа. Далі аналогічні виміри виконуються вже після вологовідділювача. Якщо показники сильно відрізняються, необхідно як можна швидше прочистити даний трубопровід методом випалу, продування або замінити його на новий. Якщо цього не зробити, може вийти з ладу компресор, який є самим дорогим елементом системи.
  3. Зниження продуктивності компресора. Найчастіше це відбувається внаслідок природного зношення при пробігу авто більш 450-600 тис. км. При досягненні таких параметрів різко підвищується занедбаність масла в контур. Його можна помітити на рада підприємців потьокам на сапуне і по забрудненому фільтруючому елементі. Призводить до надмірного зносу поршневих кілець і циліндра. Масло поступово накопичується і на клапанах, порушуючи їх нормальне функціонування. Проблема усувається тільки капітальним відновленням компресора.
  4. Поломка 4-х контурного крана. Тут причина також у тому, що внутрішні компоненти забиваються забрудненою олією. Відбувається це після 600 тис. км пробігу, при умові, що жодного разу не виконувався ремонт. Поломка 4-х контурного клапана проявляє себе недокачкой тих чи інших контурів. Найчастіше проблема усувається заміною клапана. Але бажано одночасно виконати ремонт компресора і вологовідділювача. В іншому випадку проблема повториться вже в недалекому майбутньому.
  5. Вихід з ладу системи енергозбереження. Актуально для компресорів бренду WABCO, якими комплектуються автомобілі марок ДАФ, Вольво, Рено. Тут проблема може бути як у природному тимчасове зносі системи енергозбереження, так і збої в роботі вологовідділювача, які не усувалися довгий час. Вузол відновленню не підлягає, а вимагає заміни.

Це лише частина проблем, з якими може стикатися пневматична система вантажного авто або спецтехніки. Також може спостерігатися перегрів головки компресора, викликаного відсутністю в контурі охолоджуючої рідини. Якщо в системі виявиться недостатній рівень масла, поршні будуть інтенсивно зношуватися і перегріватися в процесі роботи. Підвищені вібрації і механічні пошкодження можуть привести до розриву повітряного фільтра і навіть поломки компресора. Механічні частинки будуть потрапляти в пневматичну систему, викликаючи проблеми у її інших конструктивних елементах.

 

Как устранить проблемы в пневматической системе

Ремонт пневматической системы любого транспортного средства должен выполняться на специализированных станциях технического обслуживания. Там, где есть опытные мастера, а также высокая оснащенность. Только в таких условиях может быть выполнена профессиональная диагностика, установлен вид поломки и ее причина. Зачастую ремонт предполагает проведение комплексных мероприятий, которые позволят надолго вернуть работоспособность системы. Замена выполняется только в том случае, если восстановление не даст желаемого результата.

Но в своем большинстве можно избежать серьезных проблем с пневматической системой, если регулярно проходить техническое обслуживание, следить за состоянием и количеством масла, охлаждающей жидкости, менять фильтры, уплотнения.

И с ремонтом, и с регулярным техническим обслуживанием пневматической системы владельцам грузовых авто и техники специального назначения помогут специалисты сервисных центров компании «Hydromarket». Свяжитесь с менеджерами за уточнением деталей сотрудничества.

Інші статті
  • Як вибрати будинок на колесах
    Затребуваність у такій техніці, як будинок на колесах в Україні, є основною класифікацією машин за конструктивним рішенням. Детальна знайомство з трейлерами та кемперами, особливостями їх внутрішнього оснащення та конфігурацією. Рекомендації щодо вибору відповідної моделі будинку на колесах, зокрема виходячи з типу опалення, спальних місць, оформлення стін та підлоги, комплектації кухні та санвузла. Інформація, яка допоможе вибрати підходящі рішення під сезонне або цілорічне використання.
  • Як вибрати підйомник для інвалідів
    Знайомство з витягами для інвалідів, які представлені сьогодні у продажу на ринку України. Що є дані механізми, за яких умов вони використовуються, якими перевагами наділені. Знайомство з основними класифікаціями інвалідних витягів залежно від типу приводу, рівня мобільності, типу конструкції, їх особливостей, нюансів застосування. Рекомендації фахівців, які допоможуть правильно вибрати модель під майбутні експлуатаційні умови без ризику та переплат.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner