Як відбувається переобладнання тягача в самоскид
Монтаж гідравлічного обладнання на спеціалізовану техніку або вантажне транспортний засіб дозволяє розширити функціональні можливості та область застосування спецмашини. Саме тому, практично кожен власник тягача замислюється про встановлення гідравліки, так як це допоможе не тільки збільшити показники продуктивності вантажівки, але знизити витрати на собівартість розвантажувально-навантажувальних робіт. Таким чином, при зниженні витрат — термін окупності спеціалізованої машини зменшується.
На жаль, далеко не всю вантажну техніку можна й розумно переобладнати в самоскид. Якщо вантажівка оснащений недостатньо великим (містким) кузовом, то тоді найімовірніше, що витрати на перевезення будуть в рази перевищувати прибуток. В такому випадку краще відмовити від переобладнання.
Як вже було зазначено, переобладнання тягача в самоскид передбачає собою — встановлення гідравлічного устаткування, які в комплексі утворюють цілу гідравлічну систему. Робота гідравлічної системи грунтується на передачі енергії за допомогою рідинної середовища і тиску. Використовуючи гідравліку на тягачі можна виконати швидку розвантаження як в одному напрямку (перекидання кузова назад), так і в трьох різних напрямках — убік (право і ліво) і назад. Крім самоскидних причепів, монтаж гідравліки на вантажне транспортний засіб дозволяє використовувати трали, автовози та напівпричепи-цыстерны або ж навантажувачі маніпулятори.
Гидрофикация тягача — комплектація і особливості
Стандартна комплектація гідравлічної системи тягача найчастіше складається з таких агрегатів, як:
- пристрій гідравлічного бака — алюмінієвого або сталевого резервуара, де гідравлічна рідинна середовище (олія) зберігається, очищається і остигає;
- гідравлічний насос, найчастіше шестеренчатого типу (агрегат відповідає за нагнітання необхідного тиску в гідросистемі);
- гідророзподільник (пристрій відповідає за управління потоків рідинної середовища);
- пристрій гідравлічного циліндра (хромоване обладнання, що відповідає за підйом і опускання кузова, а так само за виконання повороту);
- різноманітні трубопроводу, за якими власне і переміщається робоча рідинна середовище в гідросистемі;
- коробка відбору потужності і вал відбору потужності (КОМ і ВМО — агрегати передають частину відібраної потужності у двигуна спецмашини);
- різні фітинги, РВТ, клапани, сполучні і кріпильні елементи;
- пристроїв керування (джойстики, приводи, кнопки).
Робота гідравлічної системи влаштована так, що пристрої відбору потужності (КОМ і ВОМ) за допомогою крутильного моменту передають частину відібраної потужності двигуна до пристрою гідравлічного насоса. Після чого, гідронасос перетворює механічну енергію в гідравлічну і створює необхідний тиск в системі. За допомогою гідравлічного розподільника і елементів управління (маніпулятора або джойстика) виконується привід і управління виконавчих механізмів.
Довірити підбір гідравлічного обладнання на тягач або будь-який інший вантажний транспорт найкраще кваліфікованого фахівця. По-хорошому краще всього звернутися в спеціалізовану компанію та скористатися комплексною послугою, яка, як правило, включає в себе:
- розрахунок, проектування та вибір кількості контурів майбутньої гідравлічної системи (тягач може бути оснащений одноконтурної, двоконтурної або трехконтурной гідросистемою);
- якісний підбір гідравлічний пристроїв системи. Грамотно підібране обладнання, в першу чергу, буде позначатися на продуктивності і працездатності всієї гідравлічної системи, а після і на показниках продуктивності спецмашини і швидкості виконання поставлених завдань;
- встановлення комплектуючих гідросистеми і їх тестування;
- подальшу реєстрацію факту про переобладнання тягача у відповідних державних органах.
Поради фахівців
Якщо ж прийнято рішення про самостійне переобладнанні тягача, то перш за все, рекомендується врахувати:
- сферу діяльності, в якій буде задіяна спеціалізований транспортний засіб. Це допоможе зорієнтуватися з типом розвантаження (бічне або заднє) і кількістю контурів;
- кліматичні умови і ступінь передбачуваних навантажень;
- стійкість вантажного транспортного засобу в момент вивантаження, так як при перекиданні кузова буде зміщений центр ваги;
- кут нахилу кузова;
- показники вантажопідйомності шасі спецмашини;
- назначение и предстоящие задачи, так как тягач может быть задействован не только в разгрузочно-погрузочных работах, но и агрегатировании прицепных составов или в буксировке другой специализированной техники;
- совместимость подобранной гидравлической системы (мощность, пропускную способность, давление) с маркой и моделью грузового транспортного средства;
- тип управления.
- Гідромотор MS (OMS) – аналог МГП-160: огляд, переваги та застосуванняГідравлічний мотор MS160 (OMS) - героторний аналог МГП-160. Огляд, характеристики, переваги, застосування. Купити з гарантією у HYDROMARKET.
- Снігоочисники: види та спосіб підключення на спецтехнікуПризначення та особливості снігоочисників, конструктивне рішення, нюанси встановлення на базову техніку. Знайомство із шнековими, шнекороторними, фрезерно-роторними моделями обладнання, їх сферами застосування, робочими параметрами. Моменти, що визначають надійність навісних механізмів та їх експлуатаційні можливості.