Кошик
488 відгуків
Гідравліка на Тягачі і Самоскиди, Спецтехніка і Робототехніка
+380 (67) 450-92-03
Кошик

Що таке напівпричіп? Чим він відрізняється від причепа?

Застосування різного роду причіпних складів дозволило істотно збільшити вантажопідйомність техніки, кількість перевезеної продукції за одну ходку і скоротити витрати на транспортування. Всілякі причепи та напівпричепи можуть агрегатуватися з тракторами, вантажними автомобілями та тягачами. Єдина умова – це необхідність адаптації, яка включає в себе гидрофикацию тягової машини або обладнання спеціальної вантажний майданчиком, а в деяких випадках – і те, і інше.

 

Причіпні склади та їх специфіка

Всі причіпні склади відносяться до техніки спеціального призначення, тобто вони спроектовані для конкретної задачі – перевезення різних вантажів, тільки конструкція кожного різновиду має свої особливості. Самі вантажі можуть бути різними – кусковими, сипкими, рідкими, великогабаритними і важкими.

Причіп являє собою самохідну одиницю, не оснащену двигуном. Тобто, він пересувається тільки за рахунок тягової машини, до якої він під'єднується дишлом. Вага причепу і вантажу, що на ньому знаходиться, переноситься на його колеса і дорогу.

Напівпричіп влаштований інакше: він також має колісну базу, але при цьому не може самостійно тримати рівновагу. Для балансування агрегат спирається на тяговій транспорт, на якому для цих цілей обладнують спеціальну площадку. Маса вантажу частково переноситься на тягач, рівномірно розподіляючись між рамою і напівпричепом. Характерною особливістю полуприцепных транспортних засобів є те, що парковка їх здійснюється тільки з допомогою додаткового оснащення і спеціальних фіксаторів.

Між причепом і напівпричепом існує щось середнє - причіп-розпуск, який агрегатується тягачами. Це пристрій з змінюваними габаритами, яке адаптоване для перевезення довгомірних вантажів – паль, стовпів, ліси, труб і т. д. Його власна вага і маса вантажу розподіляється між тяговою і причіпної технікою.

 

Причепи, напівпричепи – основні відмінності

Причіпна і напівпричіпна техніка має ряд відмінностей, які є критичними, тобто, знати їх просто необхідно перед покупкою. Це:

  • конструкція, яка у причепа містить дві або більше осей, а у напівпричепа – тільки одну;
  • функціонал – на напівпричіп можна поставити додаткові пристрої, які удосталь є на ринку, що суттєво розширює можливості техніки, але при цьому знижує її вантажопідйомність, а на причепі зробити це складно;
  • маневреність – у техніки з причепом вона гірша порівняно з полуприцепными агрегатами, які утворюють разом з машиною одне ціле; робота з ними вимагає від водія більшого досвіду і уважності;
  • зчіпка – причіп можуть буксирувати будь-які транспортні засоби, обладнані фаркопом, напівпричіп буксирують тільки ті машини, які мають спеціальний приєднувальний пристрій і опорну площадку.

І ті, і інші різновиди причіпних складів можуть відрізнятися зовнішнім виглядом залежно від специфіки транспортованого вантажу. В Україні можна придбати тентовані моделі, цистерни для рідких речовин, ізотермічні і рефрижераторні фургони, трали, контейнеровози, бортові, самосвальні і т. д.

 

Особливості вибору причіпних/полуприцепных складів

Вибір причепа або напівпричепа – дуже відповідальне завдання. При її вирішенні важливо врахувати безліч факторів і моментів, серед яких значиться наступне:

  • тип тягового транспорту, його конструкційні особливості, марка і модель, технічні характеристики і можливості (вантажопідйомність, прохідність, потужність тощо);
  • специфіка вантажів, які будуть перевозитися – габарити, умови зберігання, властивості (сипучість, плинність тощо), форма, крихкість, тип завантаження і вивантаження;
  • вантажопідйомність тягової машини та причіпної техніки;
  • масогабаритні параметри;
  • стан доріг, по яких пересуватиметься машина з причепом/напівпричепом;
  • умови експлуатації – температура і вологість середовища, забрудненість, інтенсивність навантажень;
  • кількість осей – при перевезенні легких вантажів достатньо мінімального числа коліс (одна або дві пари), а при важких і габаритних товари - бажано купувати техніку з великою їх кількістю;
  • чи можна поставити на напівпричіп/причіп додаткові пристрої (маніпулятор КМУ, систему розвантаження) і є в них крайня необхідність (наявність надбудов робить техніку важче, дорожче при купівлі і обслуговуванні, але більш ефективної та функціональної);
  • тип вивантаження вмісту (для самоскидних агрегатів), який може бути примусовим або похилим.

Щоб не витрачати багато часу на підбір оптимального варіанту причіпних транспортних засобів, варто звернутися до фахівця. Наприклад, менеджеру інтернет-магазину «Гидромаркет», який із задоволенням вам допоможе.

 

Скільки коштують напівпричепи і причепи в Україні

Все перераховане вище впливає на формування вартості причіпних складів, але при ціноутворенні мають місце й інші чинники, знання яких дозволить заощадити на покупці. Ось вони:

  • матеріали виконання всіх деталей, особливості покриття;
  • виробник техніки – його репутація, популярність, частка ринку, присутність марки в країні (запчастини, представництва, сервісні центри);
  • тривалість гарантії, якість і місце техобслуговування;
  • регіон та країна походження – імпортні причепи коштують дорожче вітчизняних, моделі з Євросоюзу, США та Японії дорожче аналогів з країн СНД і Азії, особливо Китаю;
  • відносини продавця і виробника, кількості посередників між ними та їх цінової політики (краще всього купувати у дилерів);
  • стан – беушні моделі обходяться дешевше, але вони частково витратили свій ресурс, тому економія вельми сумнівна.

Полезная хитрость: для экономии при покупке и обслуживании прицепных составов всех типов и видов стоит обращаться к официальному дилеру производителя или непосредственно в отдел сбыта завода. Следует обратить внимание на продукцию украинских производителей или марок из ближнего зарубежья, в частности стран СНГ, Китая (в Поднебесной империи умеют делать очень хорошие вещи по адекватной цене). При покупке следует убедиться в подлинности товара – продавец обязан предоставить все документы, которые подтверждают его качество и оригинальное происхождение.

Якщо вам потрібен напівпричіп або причіп за адекватною ціною, то звертайтеся в «Гидромаркет». Якщо вам потрібно більше інформації про них або допомогу при підборі, то телефонуйте нашим консультантам або пишіть в онлайн чат.

Інші статті
  • Переробка сміття в Україні: питання, яке потребує комплексного підходу
    Актуальна проблема переробки сміття в Україні, показники у цифрах по нашій країні та країнах Європи, що підтверджують її серйозність. Знайомство з основними різновидами ресайклінгу, а також видами відходів, що подаються на переробку. Продукти, які можна отримати на виході шляхом утилізації відходів. Основні різновиди обладнання, яке може використовуватися на сміттєпереробних підприємствах, принцип їх влаштування, дії та види вихідної сировини.
  • Вибираємо лебідку на трактор правильно
    Знайомство з тракторними лебідками, їх основними різновидами, призначенням. Опис трелювальних лебідок та особливості їх використання у лісозаготівельній галузі, залежність місця встановлення на техніці від виду робіт, для яких вони призначаються. Тракторні лебідки, які стануть незамінним рішенням під час експлуатації техніки у поганих дорожніх умовах, на нестабільних ґрунтах, пересіченій місцевості. Опис основних видів, залежно від типу приводу. Рекомендації щодо вибору.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner