Кошик
488 відгуків
Гідравліка на Тягачі і Самоскиди, Спецтехніка і Робототехніка
+380 (67) 450-92-03
Кошик

Гідравлічні баки: конструкція і матеріали

Гідравлічний бак – один з обов'язкових конструктивних елементів гідросистеми, встановленої на техніці спеціального призначення, вантажних авто, автономно працюючих установках. Багато хто впевнені, що дана ємність призначається виключно для зберігання масла в кількості, достатній для роботи контуру. Але насправді її функціональне призначення більш широке. Та й сам гідробак – це не проста ємність, а складна в технічному плані конструкція. І щоб підібрати для себе відповідний виріб, необхідно добре розбиратися і в його призначенні, і в конструктивному рішенні, знати, з яких матеріалів вона виготовляється.

 

Функціональне призначення гидробаков

Як ми вже говорили, зберігання необхідної кількості олії – це далеко не єдине функціональне призначення гідравлічного бака. Також в його обов'язки входить:

  • розсіювання тепла: робоча рідина між циклами охолоджується самостійно, без примусового охолодження;
  • очищення масла від забруднень: рідина уносить за собою частинки зносу та інші забруднення, здатні завдати серйозної шкоди компонентів контуру;
  • деаерація масла: виведення бульбашок повітря на поверхню рідини, тобто їх відведення з контуру.

Якщо для охолодження масла можна використовувати теплообмінник, а для видалення з системи забруднень фільтри, то у випадку з виведенням повітря з робочого потоку ситуація дещо інша. Тільки певний об'єм рідини здатний забезпечити так зване час витримки. Це необхідно для того, щоб повітря, що потрапило в систему через негерметичні ущільнення, зміг сформуватися у пухирці і піднятися на поверхню.

Повітря – один з найбільш серйозних «ворогів» гідравлічного контуру. Він робить негативний вплив на надійність і продуктивність системи, провокуючи виникнення серйозних проблем:

· знижується модуль пружності масла, що негативно позначається на керованості гідросистеми;

  • підвищується теплове навантаження на систему;
  • знижується теплопровідність масла;
  • з'являються і швидко розвиваються процеси окислення;
  • надмірно деградує масло;
  • знижується в'язкість робочої рідини: вона більше не може ефективно виконувати функцію мастила, що спровокує прискорений знос компонентів контуру.;
  • з'являється підвищений шум в роботі;
  • виникає кавітаційна ерозія;
  • знижується загальна продуктивність роботи гідросистеми.

Тому до вибору гідробака варто підходити настільки ж комплексно і професійно, як і до купівлі гідронасоса або будь-якого іншого компонента контуру.

 

Конструктивне рішення паливного бака

Більшість гідравлічних баків, представлених на сучасному ринку, мають форму паралелепіпеда. На його верхній частині передбачається заливна горловина, фільтри, клапани, контролюючі прилади. Сам же бак конструктивно складається з наступних конструктивних елементів:

  1. Опори, на яких розміщується сама ємність.
  2. Корпус, виготовлений з листових матеріалів методом зварювання.
  3. Перегородка з перфорацією для умовного розділення внутрішнього простору на 2 зони. Одна та, куди зливається відпрацьоване масло. Друга – та, де буде знаходитися рідина, що подається на новий робочий цикл.
  4. Зливна пробка. Призначається для зливу масла з контуру. Розміщується у нижній частині резервуара, з боку повернення масла після робочого циклу.
  5. Показник рівня. Розміщується на боковій стінці і показує рівень робочої рідини в контурі.
  6. Технологічний люк. Забезпечує доступ до внутрішньої частини ємності, що актуально в разі її технічного обслуговування, ремонту.

Забезпечити стабільність, надійність і тривалість служби гідравлічної системи, а також ефективність роботи додаткового і навісного обладнання, виконавчих механізмів верстатів і машин здатні тільки якісні гідробаки. Зварні шви в них повинні бути герметичними, що виключить не тільки витікання робочого тіла, але і підсмоктування повітря ззовні, попадання пилу і інших забруднень, здатних негативно позначитися на ефективності роботи контуру.

Найчастіше гідробаки комплектуються ще й сапунами. Це спеціальний елемент, який монтується в заливну горловину ємкості. Його конструкція передбачає скидання тиску в атмосферу з порожнини ємності в разі такої необхідності. Відомо, що експлуатувати резервуар при надмірному тиску не рекомендується в цілях безпеки.

Всередині гідравлічних баків нерідко можна побачити ще й додаткові перегородки або пластини. Вони переважно монтуються в резервуарах великого обсягу (працюють з великими об'ємами рідини) і призначаються для заспокоєння потоку. Також конструкція габаритних баків передбачає наявність додаткових ребер жорсткості. Вони підвищують характеристики конструкції, подовжують період її служби. Ще одне цікаве рішення, що позитивно впливає на ефективність охолодження робочої рідини між циклами – гофрована поверхня внутрішніх стінок. Завдяки цьому підвищується теплопередающая поверхню, інтенсифікується процес охолодження масла.

 

Матеріали виготовлення гідравлічних баків

Преимущественно гидравлические баки изготавливаются их стальных листов, в том числе и из нержавеющей стали. Емкости больших объемов нередко изготавливаются из алюминия. В последнее время на рынке стали появляться гидробаки из алюминизированной стали. Это наиболее высокотехнологичное и передовое решение на сегодня. Материал представляет собой листы стали, на обе стороны которых нанесен горячий расправ из алюминия и кремния. Такое решение позволило устранить одну их наиболее серьезных проблем, возникающих в процессе использовании стальных баков – чрезмерное загрязнение поверхности.

Алюминизированная сталь поєднує в собі:

  1. Високу механічну міцність, притаманну сталі.
  2. Стійкість до корозійного впливу, характерну для алюмінію.

Благодаря объединению данных свойств производителям удалось получить емкости, которые могут эффективно работать со всеми маслами как на минеральной, так и на синтетической основе. Они стойкие и к атмосферной коррозии. Отличается материал и простотой в обработке, что позволяет проектировать и создавать резервуары любой конфигурации и сложности. Так, на рынке можно сегодня найти гидробаки, состоящие с более чем 50 отдельных компонентов. Они уже включают в себя сапуны, фитинги, термометры, манометры, показатели уровня, фильтрующие элементы и пр.

Современная промышленность выпускает гидробаки в очень широком ассортименте. И это относится к размерам, материалам, пространственным конфигурациям, оснащению. Все это позволяет покупателям подбирать емкости, оптимально соответствующие особенностям их гидравлической системы и условиям эксплуатации.

В каталоге компании «Hydromarket» вниманию покупателей представлен очень широкий ассортимент гидробаков от ведущих украинских и зарубежных производителей. Все емкости новые, сертифицированные, имеют гарантии. Если в процессе выбора возникнут сложности, потребуются дополнительные консультации, обратитесь за профессиональной помощью к специалистам компании «Гидромаркет». Для связи воспользуйтесь онлайн-формой или контактным телефоном.

Інші статті
  • Переробка сміття в Україні: питання, яке потребує комплексного підходу
    Актуальна проблема переробки сміття в Україні, показники у цифрах по нашій країні та країнах Європи, що підтверджують її серйозність. Знайомство з основними різновидами ресайклінгу, а також видами відходів, що подаються на переробку. Продукти, які можна отримати на виході шляхом утилізації відходів. Основні різновиди обладнання, яке може використовуватися на сміттєпереробних підприємствах, принцип їх влаштування, дії та види вихідної сировини.
  • Вибираємо лебідку на трактор правильно
    Знайомство з тракторними лебідками, їх основними різновидами, призначенням. Опис трелювальних лебідок та особливості їх використання у лісозаготівельній галузі, залежність місця встановлення на техніці від виду робіт, для яких вони призначаються. Тракторні лебідки, які стануть незамінним рішенням під час експлуатації техніки у поганих дорожніх умовах, на нестабільних ґрунтах, пересіченій місцевості. Опис основних видів, залежно від типу приводу. Рекомендації щодо вибору.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner