Як переробити авто під евакуатор?
На ринку професійних послуг транспортом спеціального призначення високим попитом користується евакуатор. Це машина, яка обладнана підйомником, що дозволяє перевозити з місця на місце інший транспортний засіб. Це можуть бути як нові автомобілі, які раніше не експлуатувалися, так техніка з пробігом і після ДТП, а ще – транспорт, який не може пересуватися по дорогах загального призначення на увазі своїх особливостей (низької швидкості, гусеничного рушія і т. д.).
В Україні можна купити готові евакуатори, а також на профільних СТО можна замовити переробку в нього звичайного вантажівки. Наприклад, на будь-якій СТО компанії «Гидромаркет» надають комплексну послугу за доступною вартістю, яка виконується в найкоротші терміни.
Особливості перетворення вантажівки в евакуатор
Як стверджують фахівці компанії «Hydromarket», переобладнати в евакуатор можна будь-який автомобіль, який має достатньо потужності для цього. Модифікований транспорт зможе залучатися для перевезення іншої техніки (справною, поламаною, пошкодженої в аварії) або для її вивезення на штрафмайданчик у разі порушення правил паркування або дорожнього руху. Евакуація техніки може здійснюватися двома способами – за часткової/повної завантаженні машини на вантажну платформу евакуатора або шляхом буксирування.
Процес перетворення вантажівки в евакуатор складається з декількох етапів, в результаті яких машина отримує можливість виконувати функції спецтранспорту. Це:
- гидрофикация несучого транспорту (якщо авто негидрофицировано) – установка гідравлічної системи забезпечує авто додатковою енергією і дозволяє виконувати недоступні раніше операції; виконується не завжди;
- установка спеціальної платформи, на якій буде розміщуватися евакуйована техніка;
- підьомний механізм, який зможе завантажити вантаж на платформу.
Дана подія може обійтися в дуже різну суму, яка залежить від виду машини, особливостей встановленого обладнання та комплектації набору.
Специфіка обладнання евакуатора
Вибір вантажної платформи і навантажувального механізму визначається фахівцем на підставі розрахунків і аналізу вихідних даних (теххарактерістікі машини-носія, масогабаритні властивості, умови експлуатації).
Перший момент, з яким варто визначитися перед переробкою авто – це вибір методу завантаження, яка виконується з допомогою:
- платформи зсувного типу і лебідки;
- лебедочного підйомника і висуваються аппарелей;
- крана-маніпулятора або підйомного крана з гідроприводом;
- підйомного механізму для часткового навантаження перевезеної техніки та спеціальних фіксаторів.
Також на евакуаторі можуть використовуватися стаціонарні платформи, які часто іменуються ламаними. Вони жорстко фіксуються на підставі несучої машини і комплектуються системою трапів. Простота застосування такої конструкції залежить від числа перегинів – чим їх більше, тим краще. Однак ламана платформа не настільки надійна, як рухлива, тому поступається їй у мобільності та безпеки для перевезеного вантажу.
Якщо на евакуаторі встановлюється КМУ, то ідеальною парою для неї може стати гідравлічна платформа на 1-2 рівня. Також можлива установка ламаної або аппарельной майданчики. При переробці вантажівки в евакуатор враховують його технічні можливості, зокрема вантажопідйомність. Даний параметр визначає максимальний вагу перевезеної техніки, але при цьому краще залишати невеликий зазор, а не завантажувати машину до межі.
Як переробити авто на евакуатор в Україні?
Процедура предусматривает поэтапное выполнение каждого шага, которые имеют свои тонкости и особенности. Поэтому делать это самостоятельно не рекомендуется – существует большой риск ошибки, которая повлечет за собой существенные расходы. Для безопасного и качественного переоборудования авто необходимо следующее:
- провести специальные расчеты технических характеристики и возможностей несущего транспорта, устанавливаемого оборудования;
- подобрать по каталогу агрегаты, необходимые для переделки;
- заказать оборудование у проверенных поставщиков, убедившись, что товар является качественным, новым, оригинальным (то есть, проверить документы у продавца);
- поручить монтажные работы опытным сотрудникам из сертифицированной СТО, которая предоставит гарантии на все услуги и сохранит гарантийное обслуживание тяговой машины и всех агрегатов;
- зарегистрировать факт переоборудования авто в эвакуатор в государственных органах.
Далее от владельца эвакуатора потребуется обеспечить спецтехнике оптимальные условия эксплуатации, регулярный техосмотр и качественное обслуживание, своевременный ремонт. Сервисные и ремонтные работы должны выполняться опытным персоналом с применением профессиональных инструментов, оригинальных запчастей и качественных расходных материалов.
Хотите превратить свой автомобиль в эвакуатор – обращайтесь в «Гидромаркет»!
Ведущие специалисты украинского рынка спецтехники всегда выбирают «Hydromarket», которому привыкли доверять вот уже семь лет. Дело в том, что наша компания может похвастаться:
- большими складами товара, где есть в наличии всевозможные машины, агрегаты и запчасти к ним, расходные материалы; запас продукции регулярно обновляется;
- реализацией только нового оборудования, оригинального и соответствующего международным стандартам качества (все подтверждается документально);
- наличием собственных сервисных центров в Киеве, Одессе и Харькове с полным комплексом услуг и гарантией на них;
- самыми выгодными ценами в стране (мы являемся дилерами многих производителей и имеем эксклюзивные условия);
- бесплатной информационной и технической поддержкой.
Если вы хотите переоборудовать свой автомобиль в эвакуатор без особых хлопот, риска и капитальных вложений, то обращайтесь к профессионалам! Пишите нам в он-лайн чат или звоните в рабочее время.
- Гідромотор MS (OMS) – аналог МГП-160: огляд, переваги та застосуванняГідравлічний мотор MS160 (OMS) - героторний аналог МГП-160. Огляд, характеристики, переваги, застосування. Купити з гарантією у HYDROMARKET.
- Снігоочисники: види та спосіб підключення на спецтехнікуПризначення та особливості снігоочисників, конструктивне рішення, нюанси встановлення на базову техніку. Знайомство із шнековими, шнекороторними, фрезерно-роторними моделями обладнання, їх сферами застосування, робочими параметрами. Моменти, що визначають надійність навісних механізмів та їх експлуатаційні можливості.