Кошик
488 відгуків
Гідравліка на Тягачі і Самоскиди, Спецтехніка і Робототехніка
+380 (67) 450-92-03
Кошик

Основні етапи будівництва доріг в Україні

В Україні останнім часом активно розвивається дорожнє будівництво, що дуже добре, адже стан трас досі було жалюгідним. Спорудження автошляхів - це досить складний, тривалий і багатоетапний процес, який вимагає дотримання різних норм і вимог. Головним моментом у цій справі є вибір виконавця – відповідального, досвідченого, з адекватним матеріально-технічним забезпеченням та ціновою політикою. Таким є «Гидромаркет», фахівці якого з задоволенням поділилися з нашими читачами корисною інформацією по темі.

<< Будівництво доріг в Україні

 

Будівництво дороги та основні його етапи

Виконавець повинен виїхати на місце планованих робіт, щоб оцінити і проаналізувати ситуацію, провести необхідні заміри та розрахунки, скласти список обов'язкових заходів та кошторис. Лише після узгодження усіх деталей із замовником можна приступати до реалізації проекту.

Технологія будівництва автомобільних доріг передбачає поетапне виконання дій у відповідності з прийнятими стандартами. Вона включає в себе наступне:

  • топографічні, гідрологічні та геодезичні роботи, розбивка ділянки і виміри;
  • калькуляція витрат, собівартості робіт;
  • підготовка території до будівництва – розчищення ділянки, перенесення існуючих комунікацій, усунення перешкод;
  • купівля матеріалів належної якості в необхідних обсягах у надійних постачальників;
  • общеземельные роботи, які передбачають вирівнювання рельєфу, усунення або навпаки створення поглиблень і насипів;
  • облаштування водовідводів і дренажної системи, які забезпечать ефективне видалення опадів і талого снігу з траси, впливу підземних вод для запобігання ковзання техніки і руйнування покриття;
  • спорудження подушки, яка служить амортизацією і зменшує механічне вплив на дорогу; для подушки укладають пісок і гравій у вигляді суміші або окремо з обов'язковим вирівнюванням і утрамбовуванням;
  • нанесення фінішного покриття дороги;
  • облаштування магістралі – нанесення розмітки, встановлення знаків і покажчиків, облаштування узбіч, тротуарів.

Нерідко перед початком будівельних робіт за проектним планом, складеним заздалегідь, потрібно облаштувати об'їзд і убезпечити його для всіх учасників дорожнього руху, пішоходів, технологічного транспорту і робітників. Тимчасова об'їзна дорога у вигляді насипу певної висоти демонтується по закінченню основного будівництва і здачі нової траси в експлуатацію.

 

Фінішний шар дорожнього пирога – асфальтобетон і литий асфальт

Від якості фінішного шару дорожнього одягу залежить довговічність нової траси, зчеплення покриття та коліс транспортних засобів, надійність. Справа в тому, що саме воно піддається найбільшій нагрузці і зносу, а тому потребує підвищеної уваги та контролю – як на етапі будівництва, так і регулярного у процесі експлуатації дороги.

В Україні найчастіше в якості верхнього шару використовують литий асфальт і асфальтобетон. Перший варіант являє собою в'язку і поточну суміш бітуму, піску, щебеню, кам'яного борошна, нагріту до певної температури. Її готують на спеціальному заводі і доставляють до місця заливки в термоконтейнерах для укладання в гарячому вигляді. Перевагами такого покриття є зносостійкість, стійкість до високих транспортним навантаженням, корозійних процесів (настають внаслідок взаємодії поверхні з шипами на колесах, реагентами).

Асфальтобетон являє собою багатошарову конструкцію з тих самих матеріалів, які рівномірно розподіляють по поверхні і ретельно утрамбовують. Кількість шарів та їх склад залежить від умов експлуатації дороги. Перевагами покриття є висока стійкість полотна до навантажень і зношування, водонепроникність, хороше зчеплення між поверхнею і шинами.

 

Техніка, яка будує дороги

Строительство автомобильных дорог невозможно выполнить без специальных инструментов и техники, которая спроектирована для конкретных задач. Организации, которые занимаются строительством и ремонтом автодорог, имеют большое количество разнообразных машин. Они помогают ускорить и оптимизировать рабочие процессы, сократить затраты времени, человеческих ресурсов, денег, повысить продуктивность и эффективность операций.

Существует разная спецтехника, которая привлекается к строительству автомобильных дорог. Основной среди них является:

  • бульдозер, который выполняет расчистку местности, планировку поверхности, нарезку грунта и его перевозку;
  • экскаватор, который задействуется в процессах погрузки, транспортировки сыпучих и кусковых стройматериалов, земли;
  • бетоносмесители и миксеры, посредством которых готовят строительные смеси для укладки;
  • асфальтоукладчик – машина, спроектированная для равномерного распределения асфальта по подготовленной поверхности дороги;
  • грейдер – машина, с помощью которого осуществляют обустройство земляного полотна и планировку основания дороги;
  • каток, трамбовщик – спецтранспорт, который уплотняет и трамбует материалы.

Подрядчик, который выполняет строительство дорог, может обладать собственной техникой или же брать ее в аренду. Как правило, в техническом парке исполнителя имеются универсальные машины, которые требуются очень часто. А вот транспорт узкой специализации, который необходим лишь от случая к случаю, зачастую арендуют. Такой подход позволяет оказывать услуги при минимальных капиталовложениях, уменьшить расходы на обслуживание и хранение спецоборудования, минимизировать простои.

 

Кому стоит поручить строительство автодорог в Украине

В нашей стране есть немало организаций, которые оказывают услуги строительства автомобильных трасс любой сложности и протяженности, значения. Но далеко не все они достойны вашего внимания. Ведущие эксперты отрасли рекомендуют обращаться к тем подрядчикам, которые:

  • работают в данной отрасли более пяти лет;
  • имеют репутацию ответственного и надежного исполнителя;
  • обладают инновационными технологиями, внедряют новейшие разработки;
  • имеют собственную технику, персонал и СТО для обслуживания;
  • знают надежных поставщиков качественных стройматериалов;
  • дают гарантии на проделанные работы и услуги;
  • придерживаются умеренной ценовой политики;
  • работают прозрачно, оперативно, всегда согласовывают с заказчиком все детали проекта.

Если вам нужна новая автодорога в Украине, то обращайтесь в компанию «Гидромаркет» и ни о чем не беспокойтесь!

Інші статті
  • Переробка сміття в Україні: питання, яке потребує комплексного підходу
    Актуальна проблема переробки сміття в Україні, показники у цифрах по нашій країні та країнах Європи, що підтверджують її серйозність. Знайомство з основними різновидами ресайклінгу, а також видами відходів, що подаються на переробку. Продукти, які можна отримати на виході шляхом утилізації відходів. Основні різновиди обладнання, яке може використовуватися на сміттєпереробних підприємствах, принцип їх влаштування, дії та види вихідної сировини.
  • Вибираємо лебідку на трактор правильно
    Знайомство з тракторними лебідками, їх основними різновидами, призначенням. Опис трелювальних лебідок та особливості їх використання у лісозаготівельній галузі, залежність місця встановлення на техніці від виду робіт, для яких вони призначаються. Тракторні лебідки, які стануть незамінним рішенням під час експлуатації техніки у поганих дорожніх умовах, на нестабільних ґрунтах, пересіченій місцевості. Опис основних видів, залежно від типу приводу. Рекомендації щодо вибору.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner