Ремонт підкузовних гідроциліндрів: особливості
Підкузовні гідроциліндри, вони ж гідроциліндри підйому кузова - один з різновидів гідравлічного двигуна об'ємного принципу дії, призначена для підйому кузова вантажних автомобілів. Вони використовуються на машинах, що експлуатуються в комунальній, дорожньо-будівельній, будівельній галузі, в перевезеннях сипких будівельних матеріалів та ін. обмеження кута підйому.
Але, навіть найнадійніші та якісні підкузовні гідроциліндри можуть виходити з ладу, вимагаючи швидкого та професійного ремонту. Зупинимося зараз докладніше на чинниках, які призводять до передчасного виходу з експлуатації устаткування. Розглянемо, як здійснюється ремонт устаткування. Розкажемо, куди звертатись за професійними роботами.
<< Ремонт підкузовних гідроциліндрів
Причини виходу з ладу підкузовних гідравлічних циліндрів
Гідроциліндри підйому кузова експлуатуються при тиску до 22 МПа. Вони розраховані на вантажопідйомність від 6 до 32 тонн. Інтенсивність експлуатації, високі навантаження - все це сприяє зношуванню компонентів агрегату і може стати причиною виходу з ладу. Якщо дотримуватися рекомендацій виробника щодо навантажень, якщо регулярно проходити технічне обслуговування, то ви зможете суттєво розтягнути період природного зносу. Якщо ж ні, то обладнання вийде з ладу набагато раніше, ніж належить.
Як показує практика, найчастіша причина поломки підкузовних гідроциліндрів – людський фактор. До найпоширеніших причин несправностей відносять:
- Порушення експлуатаційних правил. Це те, про що ми говорили вище. Нерідко перевищується допустима вантажопідйомність, допускаються механічні пошкодження обладнання з необережності та ін.
- Недотримання регулярності проходження технічного обслуговування. У технічному паспорті агрегату виробник обов'язково вказує термін проведення технічного обслуговування, а також обсяги робіт, які необхідно провести на кожному з етапів. Але чи дотримується все це практично? Питання швидше риторичне.
- Некомпетентна установка агрегату на техніку. У разі, якщо буде порушена співвісність, в подальшій експлуатації шток агрегату буде піддаватися підвищеним навантаженням, що згинають, що і призведе до його деформаційних змін.
- Застосування гідравлічних олій низької якості. Актуально для випадків, коли власник техніки насамперед орієнтується на вартість витратних матеріалів, а не на їхній склад, марку. Також важливо щоразу при ТО повністю зливати олію, а лише потім заливати нову. Тільки так можна буде повністю видалити забруднення із системи. В іншому випадку вони продовжуватимуть циркулювати по контуру, викликаючи зношування, заклинювання тертьових компонентів, зависання золотників, клапанів.
- Використання неякісних підкузовних гідроциліндрів. Обладнання початкової низької якості вийде значно раніше, ніж аналоги від брендів, які відмінно зарекомендували себе на ринку. Про цей момент треба думати заздалегідь, тобто перед тим, як купувати агрегат.
Але, незалежно від того, з якої причини відбулася поломка гідравлічного циліндра підйому кузова, необхідно якнайшвидше звернутися за професійною допомогою в ремонті вузла. Використовувати пошкоджений гідродвигун не рекомендується. А якщо ні, то незначна поломка, яку можна було б усунути швидко, легко і недорого переросте в більш істотну і вимагатиме від вас істотних витрат часу і тривалого очікування.
Послідовність дій з ремонту гідроциліндра
Помітили, що гідравлічні циліндри підйому кузова почали працювати із меншою інтенсивністю? На виході виходить менший тиск, ніж потрібно? Помітні сліди олії на корпусі? Чи є сторонні звуки? Все це ознаки неполадок, які вас повинні насторожити та змусити звернутися за компетентною допомогою. Так, спочатку необхідно звернутися на станцію технічного обслуговування, яка спеціалізується на ремонті гідроциліндрів. Роботи з ремонту підкузовного гідроциліндра виконуватимуться в наступній послідовності:
- Устаткування знімається з техніки. Розбирається на складові компоненти. Усі деталі очищають, промивають. Проводиться ретельне дефектування. Проводиться інструментальний контроль та експертне оцінювання кожного компонента. Так виявляється сама поломка та встановлюються причини, що призвели до її появи.
- За підсумками діагностики визначається можливість та доцільність проведення ремонтних робіт. Якщо у майстрів немає впевненості, що відремонтований вузол зможе ефективно та стабільно працювати у майбутньому, рекомендується замінити його на новий.
- Оцінюється вартість ремонту. Надійні СТО завжди узгоджують ціну із замовником та фіксують її. Останнє слова завжди є клієнтом. Сума, яка була озвучена, залишається актуальною – жодних прихованих платежів.
- Безпосередній ремонт. Виконується з використанням оригінальних запчастин та комплектуючих або їх аналогів високої якості. Поверхневі дефекти усуваються хонінгуванням гільз, хромуванням (направленням) штоків. Обов'язково виконується полірування для припасування в необхідний розмір. Найчастіше в підкузовних гідроциліндрах ламаються вуха, букси, кульові опори, поршні, а також корпусні елементи. Обов'язково змінюються усі ущільнення.
- Перевірка працездатності. Після ремонту проводяться стендові випробування. Обладнання ретельно діагностується, перевіряється його робота у параметрах, максимально наближених до експлуатаційних. Після успішних випробувань у різних режимах обладнання покривають захисними лакофарбовими матеріалами.
- Здійснюється передача гідроциліндра замовнику або його встановлення на техніку (якщо машина знаходиться в СТО) і ще раз перевіряється працездатність.
- На виконані роботи обов'язково надаються офіційні гарантії.
Залишилося лише знайти СТО, яке виконає усі ці роботи якісно.
Краще СТО для ремонту гідроциліндрів в Києві та Україні
Якщо у вас зламався підкузовний гідроциліндр, потрібна професійна допомога, звертайтеся на ліцензовану станцію технічного обслуговування «Гідромаркет». У розпорядженні СТО великий штат досвідчених майстрів, добре знайомих з особливостями гідроциліндрів різних марок, спеціалізовані стенди, інструменти. Все це дозволяє швидко виявляти дефекти об'ємних гідродвигунів, встановлювати їх причини та відновлювати працездатність вузла швидко та якісно. Усі комплектуючі, які знадобляться на етапі ремонту, є в наявності.
І навіть якщо виявиться так, що гідроциліндр підйому кузова вийшов з ладу, якщо його треба міняти на новий, то підібрати відповідне рішення можна в каталозі товарів Hydromarket. Підібрати відповідні рішення допоможуть спеціалісти компанії. А що робити, якщо ви не з Києва та не можете самостійно привезти зламаний гідроциліндр на ремонт? Зніміть його самостійно та відправте на СТО зручною для вас транспортною компанією. Після ремонту ви отримаєте працездатний агрегат назад у такий же спосіб.
Усі деталі співробітництва обумовлюються індивідуально з менеджерами СТО.
- Переробка сміття в Україні: питання, яке потребує комплексного підходуАктуальна проблема переробки сміття в Україні, показники у цифрах по нашій країні та країнах Європи, що підтверджують її серйозність. Знайомство з основними різновидами ресайклінгу, а також видами відходів, що подаються на переробку. Продукти, які можна отримати на виході шляхом утилізації відходів. Основні різновиди обладнання, яке може використовуватися на сміттєпереробних підприємствах, принцип їх влаштування, дії та види вихідної сировини.
- Вибираємо лебідку на трактор правильноЗнайомство з тракторними лебідками, їх основними різновидами, призначенням. Опис трелювальних лебідок та особливості їх використання у лісозаготівельній галузі, залежність місця встановлення на техніці від виду робіт, для яких вони призначаються. Тракторні лебідки, які стануть незамінним рішенням під час експлуатації техніки у поганих дорожніх умовах, на нестабільних ґрунтах, пересіченій місцевості. Опис основних видів, залежно від типу приводу. Рекомендації щодо вибору.