Кошик
484 відгуків
Гідравліка на Тягачі і Самоскиди, Спецтехніка і Робототехніка
+380 (67) 450-92-03
Кошик

Повернення та обмін товарів

Ми гарантуємо справну роботу обладнання та відповідаємо за якість запчастин. Уважно ознайомтеся з умовами гарантії та, у майбутньому, дотримуйтесь викладених у ній правил експлуатації та безпеки. У разі потреби зверніться до Продавця за роз'ясненнями щодо умов обслуговування та правил використання товару, а також його введення в експлуатацію!

 

Ми дотримуємося Українського законодавства "Про захист прав споживачів" тому якщо з якихось причин ви незадоволені покупкою, ви можете повернути нам товар протягом 14 днів, а ми повернемо вам гроші! Це можливо, якщо товар:

  • не пошкоджений та не був у вжитку (чистий товар та без відсутності механічних пошкоджень)
  • в повній комплектації (включаючи усі деталі та інструкції)
  • з непошкодженою упаковкою
  • без ознак зовнішнього втручання (установки запчастини або розбору товару)
 

Умови гарантії (повернення)

1. Гарантійне обслуговування надається тільки протягом терміну дії гарантії. Щоб скористатися гарантійними правами, потрібно правильно заповнити оригінал гарантійного талону. Запчастину необхідно самостійно демонтувати та вислати або привезти на діагностику.

2. Пересилка товару до Компанії здійснюється коштом Покупця.

3. Товар знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації, які вказані в інструкції з експлуатації, а також у випадках:

  • якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання або є очевидною спроба самостійного ремонту;
  • якщо товар зламався через помилки самостійного підключення та їх наслідки: протікання, гідроудари, інше;
  • якщо запчастину було виведено з робочого стану через порушення правил роботи з запчастиною.
 

Гарантія не поширюється на такі несправності:

  • механічні пошкодження та пошкодження викликані при установці товару;
  • гідроудар та його наслідки (розрив шлангу, розрив корпусу насоса чи розподільника), оскільки відбуваються у випадках порушень правил експлуатації запчастини;
  • пошкодження від потрапляння всередину товару механічних предметів, тварин, комах, рідини та інших речовин;
  • пошкодження внаслідок стихійного лиха (вогонь, підтоплення тощо);
  • пошкодження, які викликані невідповідністю державним стандартам систем електроживлення, кабельних мереж, джерел сигналу та інших пристроїв, які працюють та підключаються до виробу;
  • пошкодження від аварій в електромережі;
  • пошкодження від використання сумісно з нестандартними та саморобними пристроями.
 

Процедура здійснення гарантії (повернення)

1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів та матеріалів, з яким Покупець звертається до Компанії:

  • товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
  • повний комплект аксесуарів та частин товару згідно з інструкцією по експлуатації;
  • повний комплект технічної документації (гарантійний талон на товар тощо);
  • заява на надання гарантії (повернення).

2. У разі виникнення гарантійного випадку або повернення товару Покупець забезпечує фізичну доставку товару в сервісний центр за адресою: 08132, м. Вишневе, вул. В'ячеслава Чорновола 2а. Це правило діє і у випадках проведення монтажу обладнання на виїзді. Пересилання товару після ремонту відбувається за рахунок Продавця лише у разі підтвердження дефекту виробу. У разі підтвердженої неправильної експлуатації виробу, зворотне пересилання та вартість діагностики та ремонту оплачує Покупець.

 

Важливо: відправити товар без зазначення суми післяплати та сплатити вартість доставки (УкрПошта), або Нова Пошта кур'єр – адресна доставка до дверей складу.

 

3. Якщо Покупець вирішив повернути Компанії товар та отримати назад кошти, то вони будуть надіслані Покупцю впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, вказаних вище (п.1. цього розділу).

4. В разі якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічний протягом гарантійного терміну, то новий товар за наявності його на складі Продавця буде надісланий Покупцю без післяплати поштою впродовж 1-5 робочих днів. У разі відсутності товару на складі, вимога клієнта щодо заміни такого товару, що підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.

 

Важливо: Продавець в будь-якому випадку не несе відповідальності за втрати, внаслідок простою, обладнання. Гарантійний ремонт та сервіс здійснюються тільки на території нашого СТО.

 

5. Після звернення клієнта за гарантійним обслуговуванням, спеціалісти Компанії, згідно з п. 12 ст. 14 та п. 4 ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів”, проведуть експертизу та первинну діагностику товару для встановлення характеру виявлених недоліків та причин їх появлення. Термін діагностики та ремонту запчастин складає 10 робочих днів з моменту надходження запчастини. Якщо всі положення цього гарантійного талона виконуються, клієнту буде запропоновано гарантійне обслуговування. Якщо гарантійний ремонт не може бути проведений в стандартний термін, клієнту пропонується обмін товару або повернення грошей, відповідно до вимог чинного законодавства України.

6. З приводу запитань щодо товару та гарантійних зобов’язань Покупець може звернутись до Компанії за телефоном : +38 066 122 65 12

7. Будемо щиро вдячні за надіслані на адресу Компанії побажання щодо покращення роботи Компанії та її товарів.

Умови обслуговування та експлуатації запчастин:

1. Після використання запчостини, протягом 10-14 днів необхідно провести додатковий огляд її на предмет протікання та щільність прилягання з'єднань.

2. Ніколи не запускайте обладнання без оливи. Рівень шуму і можливі витікання оливи повинні бути під наглядом. У разі виявлення несправностей систему необхідно негайно зупинити та вжити зоходів щодо їх усунення.

3. При виявленні зовнішніх втрат рідини необхідно негайно зупинити роботу системи і усунути витікання.

4. Щоб запобігти прискореному зносу запчастин при тривалому використані, навантаження не повинне перевищувати 80% номінального зусилля. Ні за яких умов не перевантажуйте обладнання! Більш детально про умови експлуатації дивіться в відповідному каталозі виробника запчастин.

5. Ідеальна температура оливи не більше за 60 градусів за Цельсієм. Олива в гідравлічній системі повинна бути чистою (повна зміна оливи при наявності фільтра в боку не рідше 1 розу на рік). У оливі не повинно бути води, піску та інших сторонніх домішок.

6. Рекомендуємо використовувати оливу в'язкістю 46 або 32, з присадками (наприклод НLP обо HVLP) для роботи систем з підвищеними навантаженнями.

7. Проводити монтаж гідравлічного обладнання допускається тільки за допомогою фахівців!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner