Гідравлічне рульове керування
- 202575Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 450-92-03Київстар
- 202576Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 450-92-03Київстар
- 202577Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 450-92-03Київстар
- 202578Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 450-92-03Київстар
- 202579Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 450-92-03Київстар
- 65967Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (67) 450-92-03Київстар
Плануєте купити гідравлічне рульове управління для техніки спеціального призначення в Києві або з доставкою в інші регіони України, звертаєтеся до компанії «Hydromarket». Серед асортименту моделей, представлених у каталозі, ви можете підібрати обладнання з різних серій, призначене для роботи з певним тиском і витратою робочого тіла. Усі пристрої, що є у продажу інтернет-магазину – нові. На них є сертифікати відповідності, що підтверджують високу якість та надійність.
Гідравлічне рульове управління: вимоги
Гідравлічне рульове управління – один із компонентів кермового керування транспортного засобу, що забезпечує підвищене зусилля при обертанні керма завдяки тиску робочої рідини. Управляти автомобілем чи спецтехнікою, оснащеною цим вузлом більш просто та легко. Для виконання маневрів водієві більше не потрібно буде кілька разів обертати кермо – буде достатньо одного легкого руху. Також важливою функцією гідравлічного кермового управління є мінімізація віддачі при випадковому попаданні керованих коліс на вибоїни або інші перешкоди на дорозі.
До цього вузла пред'являються такі вимоги:
- висока якість комплектуючих, складання, що забезпечує надійність експлуатації;
- плавність в управлінні, безшумність у робочому процесі;
- компактні габарити, простота та невибагливість в обслуговуванні;
- незначний поворотний момент на кермі з функцією самостійного повернення до нейтрального положення;
- точність відповідності опору коліс повороту та зусилля, створюваного на кермі;
- збереження можливості керування транспортним засобом навіть при виході вузла з ладу.
І всім їм відповідає продукція, представлена у продажу компанії "Hydromarket".
Конструктивно даний кут складається з бачка, де зберігатиметься робоче рідке середовище, масляний насос, гідроциліндр, гідророзподільник золотникового типу і сполучні елементи. Все це поміщено в корпус, що значно спрощує монтаж та обслуговування вузла. У дію гідропідсилювач наводиться шківом, підключеним до колінчастого валу. Для стабільної та ефективної роботи системи тиск робочого тіла в контурі повинен бути приблизно 10 -15 МПа.
Коли автомобіль не рухається та його колеса спрямовані прямо, гідравлічний підсилювач керма не працює. Насос продовжує працювати, перекачуючи робочу рідину по контуру. Як тільки водій поверне кермо, вал гідророзподільника почне зрушуватись уздовж нерухомого золотника, відкриваючи отвір для подачі олії в порожнину гідравлічного циліндра. Робоче середовище починає давити на поршень, під дією чого зміщується рульова рейка і кермо повертається. Якщо водій утримуватиме кермо у поверненому положенні, розподільник знову перейде в нейтральне положення. Але в тому випадку, коли водій утримуватиме кермо в крайньому положенні, насос почне видавати шум, але на працездатність вузла це не впливає.
Для забезпечення стабільної та ефективної роботи даний елемент вимагає регулярної заміни гідравлічного масла.
Продаж гідравлічного рульового управління в Києві
Замовити та встановити гідравлічне рульове управління будь-якої марки, виду спецтехніки та вантажних авто – найнадійніший і простий спосіб покращити його керованість та маневровість. І якщо на вашому транспорті поки немає такого компонента, настав час його придбати та встановити додатково. Також у нашому каталозі можна буде підібрати нове обладнання на заміну тому, що вийшло з ладу.
Ми приймаємо замовлення з Києва та інших регіонів України, а також з різних країн СНД та Європи, здійснюючи оперативну обробку та відвантаження товару. Наші консультанти на зв'язку у зручний для покупця час. Вони готові надати компетентні консультації та допомогу у виборі відповідного гідропідсилювача. Зв'язатися з ними можна телефоном або через форму зворотного зв'язку.
Правильна рідина для гідравлічного кермового керування – запорука його якісної роботи
Як і будь-яка інша гідросистема, гідравлічне кермо працює за допомогою спеціальної рідини. Вона не тільки є носієм енергії, а й захищає вузли від надмірного зношування, пошкодження механічного характеру, корозії, забезпечує безперебійну роботу всіх компонентів, мастило, охолодження. Не варто говорити, що це не звичайна гідрорідина, а спеціальна, що відповідає певним вимогам.
На українському ринку представлені різні олії для гідравлічного кермового управління, тому при виборі необхідно бути дуже уважним. Бажано проконсультуватися у фахівців або детально вивчити рекомендації виробників у техпаспорті обладнання. Між собою гідравлічні рідини для кермового відрізняються:
- складом (бувають синтетичні та мінеральні масла);
- в'язкістю;
- кольором (зелені, червоні, жовті);
- температурними характеристиками;
- механічними та гідравлічними властивостями.
Також у робоче тіло гідросистеми можуть додаватися спеціальними присадками з різними властивостями та впливом, які покращують параметри масла, що використовується.
При використанні масел для гідравлічного кермового керування слід пам'ятати, що:
- необхідно використовувати ті продукти, які рекомендуються виробниками устаткування;
- не змішувати різні марки та види рідин (допускається тільки мікс олій зі схожим складом і то не всіх), а перед їхньою повною заміною варто повністю промити систему;
- необхідно стежити за рівнем та чистотою гідрорідини, своєчасно доливати її та міняти при забрудненні;
- не допускати витоків середовища.
Несправності гідравлічного рульового управління та можливі їх причини
Найменші несправності гідравлічного кермового управління загрожують втратою функціональності та утрудненням роботи механізму. Саме тому фахівці рекомендують регулярно перевіряти стан обладнання - ламання, виявлені відразу, полагодити легше, швидше і дешевше. до того ж це безпечніше для водія транспортного засобу.
З усім тим, навіть при дбайливому ставленні до гідравлічного кермового управління та його компонентів вони можуть вийти з ладу. Розглянемо найпоширеніші зламання та можливі їх причини.
- Складності при обертанні керма виникають при надто низькому або нульовому тиску масла, заїданні клапанів (розвантажувального, пріоритетного), надмірному терті елементів, відсутності кульок аварійного керування.
- Повільна і важка реакція управління при бажанні провести маневр швидко – трапляється при недостатній подачі олії у вузол, некоректній роботі гідронасосу та клапанів, залипанні золотників, ослабленні пружин.
- Потреба частої корекції положення керма створюється при поломці або втраті пружності пластинчастої пружини, пружини в подвійному клапані, зносі вузла зубчастих коліс, ущільнювачів поршня, заклинюванні циліндрів.
- Поштовхи від коліс, віддача від керма мають місце при некоректному функціонуванні всієї системи (необхідна перевірка машини та обладнання у виробника).
- Прокручування (проскакування) нейтральної позиції керма можливе при розбіжності співвісності насоса-дозатора і колонки, стиску між золотниками, відсутності або малому люфті між вхідним валом і рульовою колонкою, поломки пластинчастої пружини, надмірному зворотному тиску.
- Поворот провідних коліс у протилежний бік від заданої кермовим колесом – так буває при переплутуванні місць гідравлічних шлангів.
- Утворення так званого «мертвого ходу» трапляється при зносі шліців на рульовій колонці, втраті пружності/зламу пластинчастої пружини, знос/поломці карданного валу.
- Витіки робочого середовища на різних ділянках утворюються в результаті зношування ущільнюючих елементів, пошкодження шайб або вхідного валу, ослаблення гвинтів.
- Кутові коливання, вібрації провідних коліс мають місце при попаданні повітря в циліндри системи, зношуванні механічних з'єднань на підшипниках коліс.
- Відсутність реакції у керованих коліс при обороті керма – трапляється при недостатньому рівні робочої рідини, зносі циліндрів та зубчастих коліс, відсутності хрестовини карданного валу.
Це далеко не всі несправності, що виникають при експлуатації гідравлічного кермового керування. Точно діагностувати поломку та її можливу причину можуть лише досвідчені спеціалісти на профільній СТО. Вони ж обирають відповідну стратегію ремонтних робіт та їхню доцільність.
Коректне обслуговування та догляд – запорука довгої служби обладнання
Щоб компоненти гідравлічного кермового управління працювали злагоджено, ефективно, безперебійно та максимально довго, їм необхідно забезпечити:
- оптимальні умови для експлуатації – не піддавати обладнання навантаженням, використовувати у відповідному температурному та вологому режимі, не застосовувати при несправності;
- звертати увагу на зміну звуку під час експлуатації, наявність/появу витоків гідрорідини, швидкодію та ефективність роботи;
- регулярне та якісне обслуговування, адекватний догляд – періодично перевіряти рівень та чистоту рідкого середовища, виконувати його заміну, контролювати стан трубопроводів та захисних елементів рейки, кріплень;
- своєчасний ремонт на профільних СТО із застосуванням оригінальних запчастин та спеціального обладнання, інструментів;
- використання відповідних витратних матеріалів, що рекомендуються виробниками вузлів.
Техобслуговування та ремонт складових гідравлічного кермового управління слід доручати лише досвідченим механікам із сертифікованих майстерень. Це дозволяє не тільки зберегти гарантійне обслуговування, а й служить додатковою обіцянкою вищої якості сервісних робіт.