Кошик
491 відгук
Гідравліка на Тягачі і Самоскиди, Спецтехніка і Робототехніка
+380 (67) 450-92-03
Кошик

Установка гідравліки: монтаж валу відбору потужності самостійно (покрокова інструкція)

  1. На КПП (коробці передач) авто знайдіть місце, де буде встановлюватися коробка відбору потужності.
  2. При необхідності злийте масло з КПП автомобіля в чисту ємність, тільки після цього можете відкрутити кришку в місці установки КОМ (коробки відбору потужності). Проводите монтаж ВОМ (валу відбору потужності) відповідної довжини та форми шліцьові з'єднання КПП і фіксуєте вал коробкою відбору потужності. У деяких випадках між валом і КОМ встановлюється додаткова перехідна плита відповідної форми.
  3. Встановивши КОМ, переходьте до встановлення гідравлічного насоса відповідної потужності і напряму обертання. Врахуйте, що якщо КОМ пряма, то насос лівий, а при направленні КОМ у бік насос повинен бути правий. Даний вузол гідросистеми встановлюється у порядку послідовності на шпильки відповідної довжини і затягується гайками. Насоси НШ (шестеренні) мають три отвори (опціонально): вхід, вихід, а також вихід, який заглушений гайкою (IN & OUT). Два виходи зроблено для зручності виведення шлангу високого тиску. Продовжуємо установку в напрямку кузова авто.
  4. В насос на вихід (OUT) необхідно вкрутити штуцер високого тиску, до нього під'єднати шланг високого тиску, далі за схемою знову штуцер, перехідна муфта «мамо/мама», зворотний клапан і безпосередньо монтаж гідророзподільника на бак у відповідному місці. Баки завжди обладнані плитою з наскрізним отвором і місцем кріплення розподільника. Градус розвороту розподільника не має значення.
  5. Закріпивши розподільник на бак поставивши при необхідності ущільнювальне кільце між баком і розподільником, далі потрібно вкрутити штуцер високого тиску на виході розподільника (S) і на ньому закріпити РВД (рукав або шланг високого тиску), яким підключається причіп через швидкозйомний муфту.
  6. Встановлюємо бак і закріплюємо на ньому розподільник.
  7. Встановлюємо аварійний кран низького тиску з контрольною гайкою, через прямий фітинг виводимо малоустойчивый шланг низького тиску до насоса. Насос підключаємо кутовим фітингом з контрольною гайкою, одягаємо шланг і закріплюємо хомутами.
  8. Пульт управління системою встановлюємо у зручному місці кабіни автомобіля, підключаємо повітряну трубку в пульт (1 місце), інший кінець через повітряний трійник підключаємо до повітряній системі автомобіля. Від пульта виводимо три трубки для керування КПП і гідророзподільником.
  9. Залив масло, перевіряємо роботу системи. Якщо створюється низький тиск – міняємо повітряні трубки місцями на розподільнику.
  10. Якщо чути підвищений шум в КОМ, необхідно додати паранитовую ущільнювальну прокладку, поки не зникне шум у місці включення.

Популярне: Вал відбору потужності

На що важливо звернути увагу при установці гідравліки

  • Вкрай важливо, щоб розподільник був встановлений правильно, щоб уникнути заглушки вихідного отвору з розподільника в бак.
  • Правильність з'єднання рукавів високого тиску з розподільником також має велике значення. На прикладі розподільника на 3 болта можна побачити, як повинен бути підключений вхід і вихід з розподільника. В іншому випадку з імовірністю в 100% відбудеться вихід з ладу обладнання, де в 95% це призведе до розриву корпусу насоса, у 4% – до його розлому, а залишився 1% забезпечить розрив РВД або сполук.
  • Вихід в насос завжди повинен бути через зворотний клапан, що захищає насос від ривків гідроциліндра, а також у пропускного клапана, що скидає екстремально високий тиск масла в бак і тим самим захищає гідравлічну систему від розриву (див. фото нижче).

Не забувайте про заміну масла в гідросистемі. Бажано 1 раз на рік. Це продовжить роботу вашої системи на роки!

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner