Кузов
вантажний кузов виконаний з бляхи і алюмінієвих профілів
сходова площадка на передній стіні,
задній затвор – відкидний борт
гідроциліндр BINOTTO без зворотного клапана, укріплений спереду напівпричепа, без з'єднувального шланга
тент згортається на бік
ланцюг стягують борту
Рама
сталева конструкція зі сталі DOMEX з підвищеною міцністю
дводіапазонні опорні ноги
плита зчеплення з 2-дюймовим шворнем
задній буфер відповідно до ЕСЕ
бічна захист відповідно до ЕСЕ
Шасі
3-осное SAF барабанне - технічна навантаження осі до 9000 кг,
пневмопідвіска,
перша вісь піднімається в автоматичному циклі
клапан підняття і опускання кузова вантажного
Висота РСУ – 1 200 мм
Система гальмування WABCO
відповідає вимогам ADR
автоматичне регулювання гальм
антиблокувальна система EBS з функцією Vehicle Stability - "RSP" або "RSS" або "TRS"
Фарбування
всі сталеві елементи перед фарбуванням двічі піддаються дробеструйной обробці в автоматичних камерах,
фарбування проводиться в автоматичних камерах RAL....
Колір кузова – сріблястий
Колеса
сталеві диски
шини 385/65 R 22,5 - 6 штук (BRIDGESTONE)
запасне колесо 385/65 R 22,5 - 1 штук (BRIDGESTONE) – Можливо тільки при експлуатації з тягачем 4х2
Електричне обладнання
24 v, відповідно до ECE та ADR,
задні фари комплексні:
світлодіодні – LED: позиційні
вольфрамові лампи: світло заднього руху, протитуманні фари, світла поворотників
освітлення номерних знаків, (лампочки)
габаритні вогні і бічне освітлення діодні (LED)
світловідбиваючі таблички,
2 підключаються розетки і розетки EBS на передній стінці без проводів
Інші елементи
2 клина під колеса з кріпленням,
6 пластикових крил, задні крила з бризковиками
Лебідка для одного запасного колеса - Можливо тільки при експлуатації з тягачем 4х2