Ціну уточнюйте
БЛОК ПЕРЕДАЧІ ЕНЕРГІЇ PARKER
Блок передачі енергії (PTU) - це пристрій, що використовується для передачі гідравлічної енергії з однієї системи в іншу без обміну рідиною між цими системами. PTU складається з двох осьових поршневих обертових груп, розміщених окремо, але з'єднаних загальним карданним валом і монтажним адаптером. PTU механічно з'єднує дві гідравлічні системи, так що при активації гідравлічний тиск з системи управляє гідравлічним двигуном, який потім передає обертальний потужність через загальний вал до гідравлічному насосу, який, у свою чергу, перетворює обертальну енергію назад в гідравлічне тиск для системи два.
Сторона двигуна трохи більше в зміщенні, ніж на стороні насоса, щоб компенсувати механічні втрати (пробивні характеристики) всередині пристрою при підтримці тиску в системі. Сторона насоса включає в себе отвір для зливу отворів для прокладання внутрішньої витоку, охолодження і холостого байпаса назад в резервуар. Простоює байпасний потік дозволяє PTU працювати плавно і безперервно при кожному споживанні, від нуля до номінального. Коли холостий байпасний потік не встановлений належним чином по конструкції, ПТУ може працювати періодично під час умов низького потоку і викликати чутний шум у всьому повітряному судні.
Найпростіша і найбільш поширена конфігурація PTU, використовувана сьогодні в літаках, складається з двох обертових обертових груп з постійним переміщенням, які обертаються тільки в одному напрямку, тим самим передаючи потужність тільки в одному напрямку. В інших додатках Parker Aerospace використовуються обертові групи зі змінним робочим об'ємом і працюють у двох напрямках, що забезпечує можливість передачі потужності в будь-якому напрямку. Ці пристрої значно складніше, вимагаючи складних гідромеханічних елементів управління для забезпечення нормальної роботи.
ДОДАТКИ:
Parker Aerospace PTU можна знайти в різних комерційних і військових літаках, включаючи Embraer 170/190, Bombardier CRJ-700/900, COMAC ARJ-21, Mitsubishi Regional Jet, Bombardier C Series, Boeing 737, бізнес-джети Gulfstream, плюс Boeing C-17 і KC-10.
ОСОБЛИВОСТІ:
• Мінімізований вага і конверт
• Низький рівень шуму
ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ:
• Двонаправлений варіант дизайну
• Варіант зі змінним робочим об'ємом
• Сумісний з усіма основними гідравлічними рідинами (фосфатним ефіром, вуглеводнем)
• Може поставлятися з ізолюючими кріпленнями, щоб мінімізувати передачу вібрації в конструкцію
• Може бути забезпечений атенюатором на виході насоса, щоб мінімізувати пульсацію тиску
• Може поставлятися з селекторною клапаном PTU і пріоритетним клапаном при інтегруванні системи Parker Aerospace
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОДУКТИВНОСТІ
РОЗПОДІЛ від 0.20 до 2.4 CIPR
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВИХОДУ Від 4 до 20 GPM
ТИСК від 1500 до 5000 PSI
ВАГА (LBS) від 8 до 52 фунтів
ТЕМПЕРАТУРНИЙ ДІАПАЗОН (F) -65 ° F до 225 ° F на вході
Наша компанія не реалізує б/у авіагідравліку. Ми продаємо авіагідравліку вищої якості. Наші товари захищені сертифікатами якості і мають гарантію. Купуючи новий товар, Ви забезпечуєте собі роботу гідравлічної системи на довгий термін. Ніяке б/у гідрообладнання не може бути в експлуатації довше, ніж нове. Тому, купуючи нову авіагідравліку, Ви отримуєте товар з гарантійним терміном і впевненість у працездатності гідравлічної системи завтра!
Наявність уточнюйте у менеджера!Основні | |
---|---|
Виробник | Parker |
Країна виробник | США |
Гарантійний термін | 12 |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Відповідальна особа | Юля Рибак |