Ціну уточнюйте
Механічні вхідні приводи керують первинним і вторинним управлінням польотом для безпечного і надійного перекладу механічних вхідних сигналів від пілота в рух з гідравлічним приводом. Пілотний вхід забезпечує механічну вхідні команду для гідравлічного сервоприводу, а механічна зв'язок забезпечує зворотний зв'язок для переміщення поверхні управління польотом в потрібне положення.
Механічний вхід позиціонує гідравлічний регулюючий клапан, який направляє гідравлічний тиск і потік для розширення або втягування поршня, тим самим переміщаючи поверхню управління польотом літака в потрібне положення. Механічні конструкції забезпечують захист від перевантаження, відмовостійкі функції, можливості балістичних толерантов і оптимізовану упаковку для зниження ваги.
Технологія управління приводом Parker для первинного і вторинного управління польотом контролювалася, перевірена і перевірена в комерційних і військових програмах на протязі десятиліть. "Паркер" надає точні рішення з управління позиціонуванням, які оптимізовано для високої надійності і відмовостійкості.
Функції резервування включають:
• Подвійний пусковий шлях двох-тандемного приводу
• Подвійний тандемний концентричний клапан для роботи з загальмованістю
• З'єднання з подвійним навантаженням з перевантаженим гідравлічним стопором
• Автопілот з ручним перемиканням і затримка часу
• Запатентовані баллистически-толерантні функції приводу для забезпечення роботи навіть після пошкодження
ЗАСТОСУВАННЯ:
Механізм механічного введення в дію широко використовується у всьому світі в різних системах управління польотом. Відділ Parker Control Systems успішно застосував цю технологію для поверхонь керування польотом на різних літаках, включаючи військову фіксоване крило, військовий і комерційний транспорт, бізнес-літаків і військові і комерційні вертольоти.
ОСОБЛИВОСТІ:
• Точний і спрощений інтерфейс літака, що дозволяє операторам замінювати виконавчий механізм без перепакування
• Механізм з надбудовою для зменшення довжини клапана
• Подвійне диференціальне поділ на валу для регулювання положення
• Тиск
• EHSV і LVDT для функцій автопілота, демпфер рискання і підвищення стійкості
• Запобіжні клапани для запобігання структурної перевантаження
• Множинні функції резервування
Характеристики:
Робоча температура (F) - від -65 ° до + 275 ° F
Робочий тиск (psi) - 3000 фунтів на квадратний дюйм
Вага (фунти) - від 5 до 60 фунтів
Швидкість потоку (GPM) - 1 -20 GPM
Номінальна вантажопідйомність - 1000 фунтів. до 40 000 фунтів.
Наша компанія не реалізує б/у авіагідравліку. Ми продаємо авіагідравліку вищої якості. Наші товари захищені сертифікатами якості і мають гарантію. Купуючи новий товар, Ви забезпечуєте собі роботу гідравлічної системи на довгий термін. Ніяке б/у гідрообладнання не може бути в експлуатації довше, ніж нове. Тому, купуючи нову авіагідравліку, Ви отримуєте товар з гарантійним терміном і впевненість у працездатності гідравлічної системи завтра!
Наявність уточнюйте у менеджера!Основні | |
---|---|
Виробник | Parker |
Країна виробник | США |
Гарантійний термін | 12 |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Відповідальна особа | Юля Рибак |