Ціну уточнюйте
Наші горизонтальні стабілізатори натягу (HSTA) підтримують найоптимальнішу горизонтальну поверхню стабілізатора на літаку, покращуючи паливну економічність і зменшити робоче навантаження пілота.
Конструкції HSTA відповідають найсуворішим вимогам безпеки, які контролюються органами сертифікації (FAA і EASA). Щоб відповідати цим вимогам безпеки, HSTA спроектований як два приводу в одному. HSTA має два різних шляхи навантаження (кульковий гвинт і запобіжний стрижень), які з'єднують поверхню стабілізатора з конструкцією літака.
Кульковий гвинт приводиться в рух двома електричними безщітковими двигунами постійного струму через зубчасту передачу з крутним моментом. HSTA має пасивний гальма з первинним навантаженням (перекручений ролик) і електричний відмовостійкий електромеханічний гальмо. Положення поверхні стабілізатора захоплюється двома обертовими змінними диференціальними трансформаторами (RVDT). У разі збою шляху основного навантаження шлях первинної навантаження блокується на місці, і завантаження передається на шлях вторинної навантаження.
ДОДАТКИ:
Цей продукт і технологія використовуються для підтримки положення майданчики і положення стабілізатора на різних комерційних літаках, таких як бізнес-джети, регіональні реактивні літаки і комерційні перевезення.
ОСОБЛИВОСТІ:
• Висока стійкість до помилок з чудовою надійністю
• Гальма з зворотним ходом із зворотно-поступальним рухом у Parker доведені в кількох застосуваннях HSTA, забезпечуючи постійний коефіцієнт тертя, довгий термін служби і низький знос
• Безщіточні двигуни з перевіреним дизайном Parker; компактний інтегрований пакет з використанням високонадійного перетворювача для комутації, зниження вартості і ваги
• Коробка передач має компактну і надійну конструкцію з використанням оптимізованої модифікованої зубчастої передачі зі спеціальними процесами термообробки, які зменшують вагу і забезпечують більшу надійність
• Виявлення відмови електронною первинної навантаженні за допомогою клавіш зі зворотним підсвічуванням (верхній і нижній) забезпечує негайне виявлення відмови з контрольованим низьким люфтом для задоволення вимог флаттера
• Електронний блок управління двигуном забезпечує оцифровування даних датчика HSTA, незалежний моніторинг електроніки і вбудований контроль працездатності системи
• Двоканальний гальма означає, що кожен канал забезпечує повну функціональність в перевіреної, легкої конструкції
• Двоканальні датчики положення забезпечують конструкцію RVDT з надійними інтерфейсами кулькових гвинтів, а також забезпечують зворотний зв'язок для поверхні стабілізатора
Характеристики:
Діапазон температур (F) - від -65F до 160F
Номінальна вантажопідйомність - від 1080 фунтів до 15 000 фунтів
Діапазон ходу - від 4,5 до 21,9 дюймів
Наша компанія не реалізує б/у авіагідравліку. Ми продаємо авіагідравліку вищої якості. Наші товари захищені сертифікатами якості і мають гарантію. Купуючи новий товар, Ви забезпечуєте собі роботу гідравлічної системи на довгий термін. Ніяке б/у гідрообладнання не може бути в експлуатації довше, ніж нове. Тому, купуючи нову авіагідравліку, Ви отримуєте товар з гарантійним терміном і впевненість у працездатності гідравлічної системи завтра!
Наявність уточнюйте у менеджера!Основні | |
---|---|
Виробник | Parker |
Країна виробник | США |
Гарантійний термін | 12 |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Відповідальна особа | Юля Рибак |