Ціну уточнюйте
Головні циліндри розташовані в кокпіті на кожній з педалей пілота. Вони використовуються, щоб перетворити зусилля на тиск, щоб приводити в дію гальма на літаку. Товстопильні майстер-циліндри Parker вимагають окремого віддаленого резервуара або підключення до системи повернення повітря низького тиску.
Головним циліндром типу «основний» є найпоширеніший тип циліндра на спільному авіаційному ринку. Зачеплення повітряного судна налаштоване на штовхання стрижня головного циліндра. Це дія досягається, коли пілот ставить ногу на педаль гальма, щоби зупинити літак. Коли пілот пригнічує педаль, стрижень головного циліндра забирається до корпусу головного циліндра. Це дія викликає три речі. Спочатку внутрішній зворотний клапан головного циліндра закривається, щоб ізолювати резервуар від гальм. Коли пілот продовжує натискати на педаль гальма поршень у головному циліндрі, виштовхує об'єм рідини з головного циліндра і в поршні гальма доти, доки вони не увійдуть у гальмівні диски.
Як тільки гальмівні диски задіяні, головний циліндр перетворює вхідний зусилля пілота у гідравлічне тиск на гальмах. Гальмівні поршні потім перетворювати гідравлічний тиск у зусилля до гальмівних дисків. Ця сила використовується, щоб зупинити обертання дисків і, зрештою, зупинити літак.
Вибір головного циліндра належного розміру дуже важливий, і при виборі головного циліндра необхідно враховувати кілька ключових характеристик.Об'ємний вихід, мабуть, найважливіший і регулюється потребою в обсязі гальм і відповідно до іншої частини системи. Вибір головного циліндра з дуже низьким обсягом виходу не дозволить належним чином заповнити гальма.
Насправді існує баланс між зусиллям педалі, механічним перевагою, об'ємним виходом та розміром відвернення головного циліндра. Розмір відвернення головного циліндра безпосередньо впливає на кількість зусиль педалі. Головний циліндр з великим відверненням зробить зусилля педалі вище одного з меншим відверненням, коли обидва головні циліндри знаходяться під тиском до тих же рівнів. Деякі з них можна відрегулювати, змінивши механічні переваги на педалі, але тільки до точки.
ЗАСТОСУВАННЯ:
Загальна авіація, легкі форсунки, турбогвинтові пасажирські та вантажні літаки.
ПЕРЕВАГИ І ХАРАКТЕРИСТИКИ:
• Захист від корозії з анодованим корпусом
• Легка вага
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
ВАГА (LB) 0,45 - 1,5 фунта
ТИП УЩІЛЬНЕННЯ Нітрилові ущільнення для кількох рідин
МІНІМАЛЬНА РОБОЧА ТЕМПЕРАТУРА (F) -65 ° F
МАКСИМАЛЬНА РОБОЧА ТЕМПЕРАТУРА (F) 275 ° F
Наша компанія не реалізує б/в авіагідравліку. Ми продаємо авіагідравліку найвищої якості. Наші товари захищені сертифікатами якості і мають гарантію. Купуючи новий товар, Ви забезпечуєте роботу гідравлічної системи на довгий термін. Ніяке б/в гідрообладнання не може бути в експлуатації довше ніж нове.Тому, купуючи нову авіагідравліку, Ви отримуєте товар з гарантійним терміном і впевненість у працездатності гідравлічної системи завтра!
Наявність уточнюйте у менеджера!Основні | |
---|---|
Виробник | Parker |
Країна виробник | США |
Гарантійний термін | 12 |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Відповідальна особа | Юля Рибак |